borte fra baby'n

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Noen her som ammer som har vært borte fra baby'n ennå? Hvor lenge vår dere evt. Borte?

Jeg var på butikken, borte i 15 min.   ...holdt på å dø av bekymring, leeeenge til neste gang.

...nei, jeg tuller ikke

Jeg ammer men fryste ned masse melk i starten så var borte fra 18- 10:) helaften ute, farmor passer lille prins og prinsesse:)

Lucasnathaniel skrev:
Jeg ammer men fryste ned masse melk i starten så var borte fra 18- 10:) helaften ute, farmor passer lille prins og prinsesse:)

Føltes det greit? :)

Var vekke en halvtime..da hadde han akkurat fått mat, og jeg var kjempe bekymret for at han skulle begynne å skrike mens jeg var vekke!

Akkurat vært på 17 mai shopping i 2 timer. Pappan ga flaske :) deilig...

Dro en kjapp tur på butikken da hun var en uke eller så. Pappaen var hjemme.
Men det er 2 minutter med bil til butikken da, så jeg var kanskje borte max et kvarter - like lenge som om jeg hadde dusja, liksom 

var til frisøren for noen dager siden, var da borte i 2 timer ;) ga henne mat før jeg dro, og pappaen tok henne så med  seg ut på en lang og god trilletur :) gikk helt fint :) men det skal også nevnes at dette er min nr 3, med nr 1 tok det lang tid før jeg gjorde noe som helst uten henne ;)

Har vært borte noen ganger fra 1-2 timer, men han får flaske så det er ikke noe problem. Er litt deilig å komme seg ut alene selvom det bare er en liten tur på butikken synes jeg. 

Hmm. jeg har kjørt storebror i barnehagen flere ganger, og vært i butikken og litt andre steder uten lillegull, jeg. Har ikke vært noe problem. Hun er selvsagt sammen med pappan sin da... tror nok ikke jeg hadde latt henne være med noen andre, eller kanskje mamma. Jeg husker at med storebror var jeg ikke borte fra ham før han var tre måneder. Man blir litt mer avslappa med nr 2.

Jeg har ikke vært borte fra mini enda :) MEN, om ei lita stund skal jeg i utdrikningslag fra morgen til kveld og er SÅÅ usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg fullammer, så enten må pappan komme med henne til meg ved hvert måltid eller så kan jeg pumpe og pappa gi flaske (noe vi ikke har prøvd før). Vet ikke om jeg vil drikke heller, syns igrunnen det er litt tidlig. Jenta vår er jo bare rundt en måned gammel da.. Noen erfaringer? Lurer på åssen det blir å være borte fra henne så lenge! Puuh.

Varpen skrev:
Har vært borte noen ganger fra 1-2 timer, men han får flaske så det er ikke noe problem. Er litt deilig å komme seg ut alene selvom det bare er en liten tur på butikken synes jeg. 

Enig

Lykke'i'magen skrev:
Jeg har ikke vært borte fra mini enda :) MEN, om ei lita stund skal jeg i utdrikningslag fra morgen til kveld og er SÅÅ usikker på hvordan jeg skal gjøre det. Jeg fullammer, så enten må pappan komme med henne til meg ved hvert måltid eller så kan jeg pumpe og pappa gi flaske (noe vi ikke har prøvd før). Vet ikke om jeg vil drikke heller, syns igrunnen det er litt tidlig. Jenta vår er jo bare rundt en måned gammel da.. Noen erfaringer? Lurer på åssen det blir å være borte fra henne så lenge! Puuh.

Jeg skal i utdrikkinfslag den 19.. tenkte å dra hjem en gang i løpet av dagen også får hu flaske resten :)

Back
Topp