Borte fra babyen?

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Hvor ofte/mye er dere borte fra babyen?
Etter litt lesning på forumet har jeg inntrykk av at mange er på farta og har barnevakt :) eller tar jeg helt feil? :)

Dømmer ingen bare så det er sagt!
Jeg har vært borte fra snuppa rundt 10 timer siden fødselen, og selv om det var ufattelig kjedelig/irriterende i starten elsker jeg det nå og ønsker ingen avlastning eller fritid :)
 
Vært borte 2*24 t.. Gikk veldig bra og pappa stor koste seg.. Så skal snart en tur bort igjen så de kan få litt tid sammen. Når jeg er hjemme å hun begynner å surve/gråte så er det så enkelt å ta over å ikke la de finne ut av det selv
 
Har ikke vært borte en eneste natt jeg.. Helt umulig da hun er helt avhengig av meg og puppen for å sove :( ikke tar hun flaske heller...

Men faktisk, så har jeg ikke noe stort behov for å være borte fra henne nå.. Da savner jeg henne så fælt!!!! Har vært hos frisøren, det tok 4 timer og hu var hysterisk da jeg kom hjem! Driiit sulten!!!! :eek:
 
Vært borte noen timer om gangen på dagtid flere ganger. Men aldri vært borte over natta, kjenner heller ikke på noe behov for det. Men kunne godt tenkt meg å få reist bort mer på kveldstid. Tror det skal gå an fremover også, for det har endelig løsnet med flaska :)

Jobber en dag i uka og har gjort det de siste tre ukene, så er borte fra henne hele dagen da, bortsett fra i lunsjen min når hun og pappaen kommer for amming :)
 
Jeg har vær borte fra han flere ganger på dagtid, lengste 7 timer ellers vært borte 5 timer 3 ganger(date, 2 bryllup og et utrykningslag) 2 tå pga frisør da hadde han hylt siden jeg dro inn til frisøren. Når det var 7 timer kom demregelmessig så jeg fikk ammet, dette også i ene bryllupet. Ene gangen skulle han egentlig ha sovnet når vi dro men de måtte trille han i søvn på tur å sov til vi var hjemme å han fikk mat. Har ikke behov for å være uten han en hel natt/ døgn enda. Jeg blir bare så bekymret for hvordan det går :p
 
Bare noen timer for dagen noen ganger. Har ikke vært vekke fra henne på natten enda, men hun tar ikke flaske og hun ammes ved siden av mat såå :) har også 1-2 ammemåltider på natten.
 
Var borte i 3-4 timer nå ikveld, gikk greit d. Litt brystspreng. D er d lengste jeg har vært borte fra henne. Ellers så drar jeg og trener på kveldstid når hun legger seg/sover. Er borte i ca 1,5 til 2 timer da.

Her har vi ikke barnevakt, d er pappan som er hjemme.
 
Har ikke vært borte en eneste natt jeg.. Helt umulig da hun er helt avhengig av meg og puppen for å sove :( ikke tar hun flaske heller...

Men faktisk, så har jeg ikke noe stort behov for å være borte fra henne nå.. Da savner jeg henne så fælt!!!! Har vært hos frisøren, det tok 4 timer og hu var hysterisk da jeg kom hjem! Driiit sulten!!!! :eek:
Samme her, hun tar ikke flaske :(
 
Jeg har vært borte 3 timer for tattoo, 4 timer for frisør, 1 overnatting og 7 timer for avslapping. Skal sies at med storesøster var jeg ikke vekke fra før hun var 8 mnd :-/.
 
Har ikke vært borte. Hun er avhengig av meg og puppen..
 
Her har vi vært borte fra hverandre en natt, og ellers noen timer her og der - både for at pappan skal få knytte bånd og pga ivrige besteforeldre, jeg teller ikke men kanskje 6x 5 timer? Jeg synes det er herlig med alenetid oppi all babykosen, men har ikke helt sett behovet for mer overnatting - enn så lenge ;-)
 
Har vært borte maks 1, 5 time x 2. Hun ammer kun. Blir nok til at jeg finner på noe alene med storebrødrene hennes noen timer når hun starter å spise mat og kanskje en tur ut bare pappaen og jeg for en kino og litt mat. Overnatting har vi ikke behov for ennå.
 
Har ikke vært borte mer enn en tur på butikken så langt, men til helgen skal jeg være med en venninne å se på brudekjoler og middag etterpå, så da blir babyen hjemme alene med faren i 6-7t ☺️
 
Har vel vært ett par butikkturer og en frisørtime. Og så fikk svigermor trille han I helga.
 
Har vært borte 1-2 timer noen få ganger, men har ikke hatt så stort behov for å være vekke fra henne heller :)
 
Har ikke vært særlig vekke fra han, bortsett fra et par timer om gangen. En gang i uken går jeg og snart treåringen på sang og danselek, så da er jeg jo borte fra han noen timer der.

Har ikke hatt barnevakt for han enda, er litt stress å være barnevakt for baby og snart treåring for de som er aktuelle for oss nå. Blir enklere når det blir mer fast føde og babyen ikke er så avhengig av den puppen/melken.
 
Oi.. Nå følte jeg at jeg har vært mye borte I fra frøkna :eek:
Jeg har vært på 2 helge turer (fre-søn), bryllup, 30 års lag, bryggefest, og innflyttingsfest. barnevakt med overnatting hver gang, er så heldige at hun tar både pupp og flaske :)
 
Hun har sover borte 2 netter til sammen, også har hun vel hatt barnevakt 10 timer eller noe til sammen. Mye enklere å gi fra seg nr 2 i noen timer, i forhold til hvordan det var med nr 1. Nr 1 sov borte for første gang når hun var 10 mnd, og det var bare fordi jeg følte jeg måtte;)
 
Har vært borte to kvelder (ca 20-01) ifm bryllup, og så har hun hatt barnevakt et par ganger hvis vi har vært på kino/ute på middag etc. Men stort sett sammen med meg! Skal sove borte første gang om en måned, kjenner jeg grugleder meg litt. Men var verre å være borte fra storebror når han var så liten, denne gangen har jeg mer behov for alenetid.
 
Back
Topp