Borte fra baby

Tinkiwinki

Forelsket i forumet
Noen som har vært lengere borte fra baby? Gikk det bra? Tenkte snart å begynne å trene litt igjen. Jeg har nesten ikke vært borte fra baby, så er spent på hvordan det går.

Jada. Har null betenkeligheter med å være borte fra han noen timer, bare deilig det :) Svigermor er her støtt og henter han så jeg kan sove litt ut, lengste er vel 6-7t. Jeg sov 90% av tiden og det hadde visst poden også gjort [emoji23]
Neste helg skal han sove hos svigers fra lør-søn da vi skal til Gøteborg på hockeymatch med 3åringen og det blir så sent når vi er hjemme igjen :)

Er borte fra baby i 3 timer hver onsdagskveld nå. Hun er ikke veldig glad i flaska, men får i seg nok til at hun holder ut.
Det var veldig rart første gangen jeg var borte så lenge, tenkte på henne hele tiden. Tenker mye på henne når jeg er borte fortsatt, men det går veldig fint.

Jeg har ingen problem med å være borte flere timer. Jeg trenger det![emoji6] Hun får kun flaske og har det like fint sammen med pappsen.

Begynte jo såvidt å jobbe litt når han var 3 mnd. Var da borte i 9t dagen. Ellers et par timer her og der, går helt fint det [emoji4]

Har vært på butikken alene, det er vel det lengste jeg har vært fra ham.. men har egentlig ikke hatt behov enda, han er med på det jeg er med på :)

Jeg drar på strikkecafe og har vært på besøk hos venner uten baby. Har vært null stress når han allerede er lagt, men er usikker på om jeg kan gjøre det rundt legging på ei stund. Sist gikk det dessverre ikke så bra nemlig.

Jeg drar på strikkecafe og har vært på besøk hos venner uten baby. Har vært null stress når han allerede er lagt, men er usikker på om jeg kan gjøre det rundt legging på ei stund. Sist gikk det dessverre ikke så bra nemlig.

Godt å få litt tid for seg selv :-) Min er også litt vanskelig rundt legging. Men tror jeg rekker å trene, også hjem å legge.. får nestn bare prøve. Begnner å kjenne meg klar :-)

Jeg har vært borte max 3 timer. Det er så lenge han klarer seg uten pupp! Men syns ikke det er noe kjekt å være borte fra han, så det skjer ikke så ofte :p

Godt å få litt tid for seg selv :) Min er også litt vanskelig rundt legging. Men tror jeg rekker å trene, også hjem å legge.. får nestn bare prøve. Begnner å kjenne meg klar :)
Tror det er lurt å prøve ja. Digg med litt tid uten baby også.

Back
Topp