Borte bra, men hjemme best ???

Linka

Gift med forumet
Stikker nesa mi inn igjen og snuser rundt etter noen svar jeg da.

*Har småttisene deres sovet borte enda ??
*Har de blitt passet av andre i mer enn noen timer ??
*Og i såfall, hvordan gikk det ??

Alexander har sovet hos mamma og pappa en natt og det gikk kjempeflott. Det var da vi var i moss på bursdagslag. Ellers har jo mamma og pappa passet han noe, men vi bor lissom så nærme at det blir bare noen timer hvis vi skal bort en tur.
Han sover best hjemme da.

Klem

Leah har sovet hos mormor en natt, og vært hos farmor/farfar fra morgen til kveld.. må si vi savnet henne fælt, men det gikk jo bra da..
Nå har hun begynt å bli veldig skeptisk til andre enn oss, så jeg vet ikke helt hvordan det hadde gått nå da..

Nope...Kun en halv time eller slik...
Er denna puppen,så får se når vi slutter med den- eller nærmer oss slutten![:-]

ORIGINAL: millba

Leah har sovet hos mormor en natt, og vært hos farmor/farfar fra morgen til kveld.. må si vi savnet henne fælt, men det gikk jo bra da..
Nå har hun begynt å bli veldig skeptisk til andre enn oss, så jeg vet ikke helt hvordan det hadde gått nå da..

Alexander har også blitt skeptisk, men ikke til min mor og far gudskjelov.
Klem

Mamma passet en kveld/natt og det gikk veldig fint.
Han sov for det meste..

Det er en stund siden nå da, så det kan hende det hadde
vært verre nå...

JR har sovet litt her og der, han - på "hybelen" vår i Bergen - her på Stord - Hos Svigers i Asker..
u name it!

Han er ikke så skeptisk til andre, da.. men så bor han i hus med en bestefar med stort skummelt svart skjegg- som alle andre babyer er redde for - så han er jo godt trent med ansikt som er vanskelige å se, da[8D]

Jonas har vært borte to netter fra oss, begge gangene hos mamma ( vi bor 2 min unna)
Det var når han hadde kolikk sånn at vi skulle få sove litt, men jeg savnet han hele tiden.
Han har blitt passet av tanten sin, som tar han med på lange trilleturer.
Og jeg savner han masse, masse, masse når han ikke er her.

Mamma trillet en tur med han i 30 min, men s jeg var hos tanlegen.... det er vell det
nærmeste jeg kommer ja... [:)][:D] 
får se når jeg er ferdig med ammingen om et års tid...hehehe

Back
Topp