Borte bra men hjemme best!

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Da er vi på vei hjem etter en deilig tur i påske fjellet. Har vært litt rart uten dekning på mobilen og ingen tilgang til BV, men jeg har holdt ut:)

Turen startet med et døgn med diaree på UTEDO og -20 grader!!! Men tok seg betydelig opp etter det....

Har dere hatt en fin påske?

Her har vi hatt en fin påske med mye reise.
Først tur til London på shopping, så etter bare to dager hjemme var det på vift igjen til Brevik for å hente en bil mannen kjøpte på e-bay fra england :p
På den turen bodde vi på hotell med badeland, og avtalte et møte med niapus her på forumet. Kjempekoslig :)
har hatt det kjempe fint.
Men som du sier så er det alltid godt å komme hjem igjen :)

Velkommen hjem! Vi ramlet akkurat inn døra selv, etter en uke på fjellet :) Av vårt reisefølge på 11 personer ble 6 rammet av omgangssyke i tur og orden, inkludert mannen, minstejenta og meg selv, så jeg kjenner meg igjen. Vi hadde heldigvis stor hytte med 5 toaletter, så det gikk rundt på et vis. Bortsett fra uønsket besøk av Noro viruset hadde vi en topp uke :)

Nei her har vi ikke vært utenfor en dør siden lørdag :( ... lagt med bronkitt og full i feber.. så full penicillin kur her..
men min kjære er så snill, kom til å spørre meg hvor lenge til jeg kunne fly.. så føler det ligger en tur på oss to nå i vår!!
så det er noe å se frem til! er litt deilig meg en rolig tur bare oss to før lille gutt og husbygging står på trappen i sommer!!

Uff, så kjipt å bli syk i ferien. Vi har bare vært hjemme, jobbet litt, slappet av, og kost oss med god mat. Noen korte turer ut i snøen før vi har evakuert inn igjen, for fy som det har snødd! I morgen blir det å nyte den siste fridagen før hverdagen starter igjen.

Back
Topp