Borte bra, men hjemme best!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Har vært en uke (lørdag-fredag) hos mamma i Trøndelag. Det er koselig det, men alltid stress. Er ufattelig mange som skal besøkes og hilses på! Så dagene har gått i ett.. Mamma ble dårlig med bronkitt og mulig lungebetennelse, så hun har holdt senga. Jeg og treåringen har farta rundt og møtt venninner og familie.

Svigermor er et kapittel for seg selv, så den tar jeg ikke nå i denne tråden... Men har utrolig nok sett om henne to ganger og..

Fått sett to nye bebiser.. Fetteren min fikk nr 2 på tirsdag og besøkte de på barselshotellet allerede på onsdag! Nydelig liten pjokk! Og på torsdag møtte vi en venninne som fikk ei tulle for tre uker siden! Herremin hatt, de er bra små og søte!!

Nå er vi hjemme hos mannen med bruddet (som dere kanskje husker) i ryggen. Han var på sjekk på mandag og endelig litt gode nyheter der og! Han blir friskmeldt om to-tre uker!! Yey!

Det var en liten oppdatering fra min front :)

Godt å være hjemme ja.
Jeg fulgte med litt på facebook om turen.. hihi :)

Jeg er veldig hjemmekjær person. Synes det er så godt å være hjemme.Denne helga har vi ingen planer, bare være hjemme og slække´n. Deilig!!!

Kos deg! :)

Er godt og komme seg litt bort, men gud så godt det er og komme hjem:)

Godt å være hjemme ja.
Jeg fulgte med litt på facebook om turen.. hihi :)

Jeg er veldig hjemmekjær person. Synes det er så godt å være hjemme.Denne helga har vi ingen planer, bare være hjemme og slække´n. Deilig!!!

Kos deg! :)
Tenkte jeg skulle sende deg en melding og stikke innom, men så var det denne tida da.... Håper på å treffe deg og gutta i permisjonstiden jeg! :)

Alltid godt å komme seg hjem innenfor sine egene vegger :)

Gleder meg til kapitlet om svigermoren din ;)

Høres ut som jula her. Alltid masse farting og alle skal ha en bit av deg liksom. Som om det ikke fins flere dager i året..
Så godt at mannen din blir friskmeldt snart da :)

Tenkte jeg skulle sende deg en melding og stikke innom, men så var det denne tida da.... Håper på å treffe deg og gutta i permisjonstiden jeg! :)

Ja, sjønner den... Tida strekker ikke alltid til...

Men i permisjonstida, da må vi bare få til å møtes altså :)

Back
Topp