borte bra, men hjemme best

Dollface

Forumet er livet
VIP
det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ riktig når man har vært en uke hos svigers og alt man har bedrevet er sofasliting og eting..........

tror jeg kommer til å kysse senga mi når jeg legger meg etterpå....

ferie er fint det altså... littegrann...

Ja, alltid! 

Uansett hvor godt det er med sturforandring, så er det godt å komme hjem! 

Som regel alltid godt å komme hjem, ja!:) Men hørtes absolutt ikke feil ut med sofasliting og eting da!

For min del ville ikke ei uke med svigermor vært ferie da men... Hadde jeg hatt ei uke der hadde det hvert fall vært godt å komme hjem!

LillianneLie skrev:
Som regel alltid godt å komme hjem, ja!:) Men hørtes absolutt ikke feil ut med sofasliting og eting da!

det kan faktisk bli for mye av sånt også....

Hormonfrøkna... noe i den gata ja.. haha... hun er verdens beste altså, men i år er jeg litt eh.. hormonell og sånn så da er lunta kort...

Trone skrev:
Det er såååååååååååååååå godt å ha deg hjemme igjen!!!!!!!!! 

godt å høre :D

Du skjønner kanskje at jeg fikk litt panikk da jeg innså at det lå ti cm snø uttafor hos svigers til morran i dag og vi bare hadde sommerdekk?

Finne på noe en dag... Jeg har fri i morra og onsdag jaffal.. :) (Eller onsdag er det lege og arb.giver samtale men sånn utenom deeet..)

Jeg skjønner det! Så nemlig bildet, he he he!!!
Men veldig godt dere kom dere hjem :D 

Det er stengt på skolen i morgen, så snuppa skal være med meg til byen for å fikse litt. 
Når er du ledig på onsdag da? 

Trone skrev:
Jeg skjønner det! Så nemlig bildet, he he he!!!
Men veldig godt dere kom dere hjem :D 

Det er stengt på skolen i morgen, så snuppa skal være med meg til byen for å fikse litt. 
Når er du ledig på onsdag da? 

æh.. ja... husker ikke helt når jeg hadde den legetimen... må se.. i morra.. orker ikke reise meg.. :P Spiser nachos........
fått fiksa telefonen ennå eller?

Latskapen lenge leve, hehe!!! :p

Nei, det nye har ikke kommet i posten enda. Så det er fremdeles knust display. Men det funker sånn tålig :) Klarer å spille WF med det uten å få glasskår i fingrene lengre, så det er jo positivt, he he!!

det er jo ikke verst... skal sjekke lappen i morra.. er så langt ut til gangen, og jeg har ikke skrevet det opp på mobilen :P
Det eneste jeg vet er at jeg avtalte med sjefen om å komme innom etter timen for å planlegge jobbing.. :D og at jeg skal på jobb på torsdag kl 8 :P
(Blir hardt....)

Ja.. Er langt det.. Du må jo tross alt forbi der når du skal tisse :p Ha ha ha ha!!!

Bare send meg en melding du når du vet noe :) Jeg har jo ikke noe å ta meg til på en stund alikevel jeg så ;) 

Trone skrev:
Ja.. Er langt det.. Du må jo tross alt forbi der når du skal tisse :p Ha ha ha ha!!!

Bare send meg en melding du når du vet noe :) Jeg har jo ikke noe å ta meg til på en stund alikevel jeg så ;) 

jeg kan gå opp........

Trone skrev:
For det gidder jo du før du måååå opp!!! Ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!! Nice try!!! 

en mnd til nå, så bestiller jeg sykehusseng og setter'n i stua... med dostol ved siden av....
'Spurte svigermor om hun trodde jeg fikk på meg bunaden på 17mai og i bryllupet til bror den 19mai... jaaaaaada sa hun.... bare ikke stram beltet så mye så går det nok fint...

spurte mamma om det samme og hun holdt nesten på å dø av latter i telefon....... hahahahhahahahha.. har svigermora di sett deg 6 mnd gravid eller? For det har jeg! Ikke snakk om at du får på deg den... haaaaaaaahaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa
holdkjeftmamma..........

rekker snart ikke ned til gulvet... må på clas ohlson og få meg sånn klypesak...

Trone skrev:
Med den fine kula du bære på så kan du glemme bunaden ja, ha ha!! 
Men du er fin i alt uansett du! *kozeklemmepåogzånn*

klissen du er... våtserviett?

Back
Topp