Bordpynt til dåp - gutt

Målla

Glad i forumet
Eg strever med å finne bordpynt til Jonas sin dåp. Så langt har eg fått tak i lys, servietter og sløyfer som eg skal knytte rundt eit par lysestaker. Men eg skulle gjerne hatt litt "dill" til bordet. Er det nokon som har tips om kvar ein kan finne slikt, eller kanskje bilder frå eigne dåpsbord - til inspirasjon? :)

eg kjøpte mange små biler og traktorer me henger å i hengerene hadde eg masse snope tytter. ska se om eg får lagt ut bilde serinare

Eg skal vertfall kjøpe et par dekke tallerkner på nille som eg skal spraye kvite. Så skal eg ut å plukke kongler som eg også skal spraye kvite og ha på fatet sammen med en enkel lysestake med kvite lys. Skal også ha norgesglass med blått band rundt og kvite kubbelys. Og skal ut å plukke bjørkegreiner som eg skal knytte sammen til hjerter å ha på borden.. Skal også på skeidar og kjøpe et sånn tøyhjerte og ha på fatet sammen men konglene og lysestaken. Etterpå blir pynten med heim for å pynte opp her..

eg har nå prøvdt på alt men får ikje lagt ut bilder..  Men har lagt de ut på fb så for de så e venn me meg der kan se de iallefall.....
Har nå prøvdt alt men får d ikje te

Var på "upstairs and downstairs" (er det ikke det den "dill-butikken" heter? ) for en stund siden, og der hadde de en "dill-avdeling" som gikk i lyseblått. Tenkte meg en tur dit når det nærmer seg dåp for vår gutt. Følger spent med videre i denne tråden for å få noen ideer! :-)

Har kjøpt lyseblå løper, servietter, noen figurer og noen bamse klyper jeg skal henge på bordkortene på Løiten lys i Bergen. På Nille kjøpte jeg noen lyseblå flytelys vi skal pynte med og noen lyseblå og hvite sommerfugler som skal ligge på bordet:-) Skal også ha noen blomster på bordene :-) Blir nok veldig fint :D

Har kjøpt på Nille 3 skåler som jeg skal ha flytelys og blomster i. Så fant jeg også noen små lyseblå figurer på Nille, bil, moped, and på hjul og hund (på hjul?)
ellers blir det kubblys, muligens med bilde på, servietter med navn og dato.
Og så tror jeg at jeg stjeler Phu/Famy sin ide om bil med tutter i emoticon

Vi skal ha navnefest på lørdag, så skal se jeg får lagt ut bilde etterpåemoticon

Back
Topp