Bordpynt til barnedåp

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Har dere tips til hvor jeg får kjøpt fin og billig pynt til barnedåp? Den er 1.okt, så tror ikke jeg rekker å bestille noe på eBay?
Har dere også noen kul inspirasjon? Vi er bønder, så kaken er bestilt som en trestubbe, med traktor og kyllinger på toppen i pynt. Har dere forslag til bordpynt som er pent som kan stå i stil? Fargevalg et grønt, men kan ha blåfarge også.
Alle forslag mottas med stor takk siden jeg er lite kreativ [emoji28][emoji87][emoji7]

Tenker at eBay er ikke noe problem [emoji3] føler at det meste kommer innen to uker [emoji1360]

d97cc2fe96fa70e3d8714613da09c0ed.png

Så vil jeg tipse om disse som jeg nettopp har kjøpt til storebrors bursdag [emoji1360]

Så kult tema!! :D Jeg vet at hun som driver bloggen "speiltvillingene" hadde et lignende tema i sitt bryllup nå i juni, kanskje noen av hennes dekorasjoner og slikt er inspirerende selv om det var bryllup og ikke dåp? :happy:

Så kult tema!! :D Jeg vet at hun som driver bloggen "speiltvillingene" hadde et lignende tema i sitt bryllup nå i juni, kanskje noen av hennes dekorasjoner og slikt er inspirerende selv om det var bryllup og ikke dåp? :happy:

Takk [emoji16]
Vi skal jo gifte oss samme dagen som dåp, så kan jo kanskje dra inn litt bryllupsstæsj [emoji28]

Kjøp kuer, altså sånn på lekebutikk i plastikk og bruk som bordkort :)

Dåp 1.oktober her også:) ikke noe spesielt tema, bare tenker rosa bordpynt og rosa ballonger osv.

Vi skal plukke litt blomster fra hagen å pynte med. Også tenker jeg å kjøpe sløyfebånd i rosa å ta rundt serviettene. Vi gjør det enkelt.

Butikkene upstairs og søstrene grene :) og ebay, har nylig bestilt en del til dåp 24.09 der : )

Back
Topp