Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hmm..aner ikke.. [&:]
jeg skal ikke ha bordkort.. vil ikke ta det så formelt. de kan få sitte der de vil,. men vi blir heller ikke så mange heller da.. ca 20 stk..
Vi hadde hestesko, så satt jeg , sambo, elias i midten, så faddrene vedsiden av og så foreldre og så litt miksa videre utover [;)] Men er vel ingen regler sånnsett nei
Vi skal leie kroa uti her, så vi skal ha bordkort ! :- )
Er noen som ikke kan sitte ved siden av hverandre av forskjellige grunner, så vi plasserer alle gjestene ! :-) blir rundt 36stk og[8D]
trodde ikke d var slik nei.. jeg gruer meg til dåpen.. min mor å pappa skal treffest på første gang på 20 år..(jeg er 21) de liker ikke hverandre... er så redd får bråk... sjenner at d ikke er en dag jeg gleder meg til.. jeg hater at familien min ødelegger slike spesielle dager for meg..[:(]
Vi skal ikke ha bord kort så folk setter seg der di vil [:D] vi kan bli opp til 52stykker så orker rett og slett ikke og plassere folk var nok og gjøre det i bryllupet....[8D]
vi blir kun 11 voksne, på et vanlig spisebord, så ikke noe oppsett (hestesko osv.)
Jeg har lyst å ha bordkort, men siden vi kun blir 11 stk. så er det kanskje litt unødvendig [8D]
Vi skal ha 2 langbord. På det ene sitter vi, faddere, søsken, foreldre og steforeldre. På det andre sitter resten av familiene litt blandet, sånn at de både sitter med noen de kjenner og ikke kjenner[:)]
jeg hater å sitte med folk jeg ikke kjenner... så jeg er litt usikker på hele den bordkortdelen... tror vi velger å la folk sitte der de vil. Men lurer på å ha en form for navnelapper på glassene, slik at alle kan få ett glass hver, og ikkje trenge flere glass i løpet av dagen...