Bordkort.

Sofie.

Forumet er livet
Noen som har peiling på fotobutikk på nett som lager bordkort m bilde av babyen?
Altså det vi leter etter er en plass der de lager bordkort der Tobias liksom sitt i løse lufta (brettekort, der en del av kortet stikker opp). Vi ska få tatt et bilde av Tobias der han sitt å hold et ark som vi kan kopiere og få bestilt bordkort av. Vi ska skriv navnene på gjestene på det hvite arket.

Håpa dåkk skjønna ka e mein[8D]

Jeg bestillte bordkort gjennom fotonudsen.no, sånne man kan brette og med bilde på, men aner ikke om det er mulig å lage de akkuratt slik du vil ha de da..... http://www.fotoknudsen.no/cards/styles.asp?categoryId=FK_table_cards [:)]

Det høres ut som en spesialbestilling, hvis de som skal produsere kortet må skjære langs gutten..? Du kan jo lage det klart på 10x15 cm formatet, fremkalle og klippe/skjære selv? [:)]

Får sjå ka e finn ut. De fotosjappan dåkk tipsa om ha ikke sånn e va ute etter[&o]

Eg skjønner ka du meiner, men eg aner ikkje kor de har det dessverre[8|]

Men dytter gjerne! og tror forresten at det kommer til å bli skikkelig stilig!

Takk for dytten[:)]
Ikke så lett å finne ut kor de selg sånt. Har sett det en eller annen plass, men med min gullfeskhukommelse så huska e ikke kor..

Back
Topp