Bordkort til dåp

Froya88

Forumet er livet
Tenkte jeg kanskje burde begynne å tenke på noe slikt... [:)]

Har dere noe forslag/tips? Noen som kanskje har hatt dåp,som vil dele sine idèer? [:)]

hehe ja d va ati at vi la ut trå om d samme samtidig[:D]
ka du tenke på da ?
kåss gjor du d me invitasjonan ?

Jeg laget invitasjonen på optimalprint.com. Bestilte takkekort til fødselen også der,og ble knallfornøyd med begge deler! [:)]

Bordkort er jeg ganske fantasiløs på... Men har lyst å ha bilde av henne på,og det du sa med fotavtrykket,hørtes jo bare nydelig ut!! [:)] Hvordan tenkte du å gjøre det? [:)]

jeg bestillte på kort design-
der laga jeg servietter med navn, dåpsdato og fotavtrykk på.
å der kan også bestilles bordkort med bilde på. rask levering var det å.
bestillte en fredag, å mandag litt over ei uke etterpå lå det i postkassa.

optimalprint.com
ORIGINAL: LittleT

Jeg laget invitasjonen på optimalprint.com. Bestilte takkekort til fødselen også der,og ble knallfornøyd med begge deler! [:)]

Bordkort er jeg ganske fantasiløs på... Men har lyst å ha bilde av henne på,og det du sa med fotavtrykket,hørtes jo bare nydelig ut!! [:)] Hvordan tenkte du å gjøre det? [:)]

Tenkt kanshe å bare bruk maling på litt tykt rosa papir :D
men kula sitt forslag va jo også bra :D

ORIGINAL: Curlyyysue

Jeg har skrevet ut masse forskjellige bilder av lillegull. Som jeg har limt på turkise hjerter som jeg klippte ut:) Så skriver jeg navn på hjertene og fester de med små klesklyper på glassa. Så det er ikke samme bilde av lille på noen av bortkortene;)

Så utrolig søtt og originalt! [:)]

ORIGINAL: Nataleen

Jeg skal bruke sølvhjerter og bare skrive på navn.. enkelt..[:)]

Det er og litt koselig! Har vært innom tanken [:)]

ORIGINAL: LittleT

Jeg skal også bestille derfra[:)]
Bestilte invitasjonene også derfra

jeg laga sånne :

de hang egentlig på glassene, men det fikk jeg jo ikke tatt bilde av [8D]

Jeg bestilte både invitasjon og bordkort på optimalprint.. Bestilte med et bilde av Mads på, syns det ble kjempefint :)

ligger hvordan vi gjorde på bloggen[:)]
klippet til å satte lyseblå sløyfer på kortene våre og fadderne og smokker på resten av gjestene[:)]

vi har gått for en litt annen løsning vi. jeg lager bordbokser med navn på (brukte samme tema som på innbydelsene) og så skal jeg putte oppi noe godt. jellybeans eller noe.

jeg vurderer å kjøpe inn billige stettglass og skrive navnene
på med sånn glasstusj og brenne det i ovnen...
men må se hva jeg finner, vi blir 60-70stk [&:] så orker ikke
ruinere meg helt heller [8D] hehe

evt bare skrive på glassene til faddere, søsken, besteforeldre og oldeforeldre også får resten bare sette seg hvor di vil [:)]

ikke så lett å se kanskje men scrappa med et lite bilde av snupp..

Jeg skal lage bordkort tenkte jeg.. Har ikke helt bestemt meg for hvordan de skal se ut .
Sjekk på bilder på google, der kan du få mange ideer [;)]
http://www.google.no/images?hl=no&q=bordkort%20d%C3%A5p&rlz=1R2ADSA_noNO392&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1419&bih=585

Vi skal ha dåp om ikke lang tid. Vi blir bare 20 til sammen, og skal ikke ha bordkort. Synes det er greit at folk får sette seg der de har lyst selv [:)]

Hvis du trenger tips ang. bordkort er der masse spennende på diverse hobbybutikker. Panduro hobby for eksempel.

Back
Topp