Hvordan gjør dere det med bordkort og navn i dåpen? Alle i familien på min side har nye partnere - men som vi alltid har kalt for navn. For eksempel så gifta mormor seg på nytt for 10 år siden men jeg har alltid kalt mannen hennes ved navn og ikke morfar o.l.
Lurer nå på hvordan jeg skal gjøre det på bordkortene i dåpen; oldemor Astrid og oldefar Kjell eller bare Kjell? Og morfar og mormor Kristin, eller Even og Kristin?
Samboer ønsker å bruke titler, men alle på hans side er sammen og det er ikke noe ekstra der Føler litt at enten må alle få titler eller at alle bør få navn på bordkortet.. for å unngå dårlig stemning på en måte. 
Dette er i utgangspunktet bagatell men blir sånn i «disse tider»

Lurer nå på hvordan jeg skal gjøre det på bordkortene i dåpen; oldemor Astrid og oldefar Kjell eller bare Kjell? Og morfar og mormor Kristin, eller Even og Kristin?
Samboer ønsker å bruke titler, men alle på hans side er sammen og det er ikke noe ekstra der Føler litt at enten må alle få titler eller at alle bør få navn på bordkortet.. for å unngå dårlig stemning på en måte. 
Dette er i utgangspunktet bagatell men blir sånn i «disse tider»