Bordkort til dåp *håper på bildetråd*

Linken

Elsker forumet
Dere flinke damer her på hobbyforumet..

har dere noen tips til kule/stilige bordkort til dåp? [:)]
Gjerne som jeg klarer å lage selv, hehe..

Er forresten ikke helt ubrukelig, så skal nok få det til med en oppskrift/bilde [:D]
så bare å slenge inn bilder damer, gjerne oppskift også.. [:D]

på forhånd TUSEN TAKK [:)]

Når skal Mia døpes? Her orker jeg ikke lage bordkort,mest fordi vi skal ha det hjemme,og er veldig usikker på hvem som kommer[8D]
Til bordpynt tenkte jeg å hekle blomster i forskjellige str, og blåfarger, og ligge de utover bordet som en løper[:)] Håper det blir fint[:D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Når skal Mia døpes? Her orker jeg ikke lage bordkort,mest fordi vi skal ha det hjemme,og er veldig usikker på hvem som kommer[8D]
Til bordpynt tenkte jeg å hekle blomster i forskjellige str, og blåfarger, og ligge de utover bordet som en løper[:)] Håper det blir fint[:D]

Det blir sikkert kjempe stilig [:D] hvertfall så flink som du er [:D]
vi blir maaaaange i dåpen, hun skal ikke døpes før i Januar [8D] Men tenkte å lage bordkort og pynt og slikt selv [:)]

Vi laget fotavtrykk av ungen i trolldeig. Stekte. Åsså fyllte vi trolldeigavtrykket med gips. Hadde plastfolie mellom trolldeigen og gipsen, da kunne formen brukes mange ganger. Når gipsen var tørket, finpussa jeg rundt kanten, malte med hobbylakk og skrev navn.

ORIGINAL: LinnKnu

vi blir maaaaange i dåpen, hun skal ikke døpes før i Januar [8D] Men tenkte å lage bordkort og pynt og slikt selv [:)]

vi skal ha dåp nå den 21,bestilte kaker og slikt i dag. Dagene går jo så himla fort... jeg lurte litt på å ha sølvfargede eføyblader til "navnekort" det hadde jeg i konfen, og det var utrolig fint,men må jo kjøpe søvspray og hele sullamitten[8D]

http://bettandshobbykrok.blogspot.com/search/label/Bordkort

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: LinnKnu

vi skal ha dåp nå den 21,bestilte kaker og slikt i dag. Dagene går jo så himla fort... jeg lurte litt på å ha sølvfargede eføyblader til "navnekort" det hadde jeg i konfen, og det var utrolig fint,men må jo kjøpe søvspray og hele sullamitten[8D]

Jeg vet du får kjøpt "puncher" som trykker ut eføylignende blader, så kan du jo bare trykke på sølvark og skrive på.

Har du fått blomsterboka forresten? er du fornøyd med den?

har fått den ja,men fikk en stor dett da jeg åpnet den: diagram[:(] har ikke lært meg det ennå, så når jeg begir meg ut på den trenger jeg nok hjelp[:)]

Back
Topp