W wb83 Blir kjent med forumet 27 Mar 2009 #1 kan dere vise meg bordkortene til dåpen.??? trenger litt inspirasjon. pliiiiiiiiiiiiiiis[8|]
N nancy drew Forumet er livet 27 Mar 2009 #2 hadde ikke noe orginalt selv... men min kusine hadde noen kjempekule... Var babyfot i rustfritt stål som navnet til gjestene var gravert inn på... Kjemekule.. Hjelper vist å ha en man som jobber med stål og slikt[:)]
hadde ikke noe orginalt selv... men min kusine hadde noen kjempekule... Var babyfot i rustfritt stål som navnet til gjestene var gravert inn på... Kjemekule.. Hjelper vist å ha en man som jobber med stål og slikt[:)]
x1xLykkeMamma Gift med forumet 27 Mar 2009 #3 Litt skjevt skjært akkuratt dette bordkortet men.. Lagde det bare i photoscape og printet de ut på fotopapir[:D] Enkelt og billig
K Kranglefanten Forumet er livet 27 Mar 2009 #4 Hadde disse i dåpen til tuppa: Til gutten skal jeg ha disse blå ( Bare i lime og beige ): [:D]
x1xLykkeMamma Gift med forumet 27 Mar 2009 #6 ORIGINAL: Kranglefanten Hadde disse i dåpen til tuppa: Til gutten skal jeg ha disse blå ( Bare i lime og beige ): [:D] kjempe fint begge deler[:D]
ORIGINAL: Kranglefanten Hadde disse i dåpen til tuppa: Til gutten skal jeg ha disse blå ( Bare i lime og beige ): [:D] kjempe fint begge deler[:D]