Bordkort, invitasjon ol til bryllup

BKN

Glad i forumet
Jeg må snar begynne å tenke på hvordan jeg vil ha bordkort, invitasjoner og menyer/sanghefter til bryllupet...
er det noen som har lyst til å legge ut bilder av noe dere har laget, for litt inspirasjon?

[:)][:)][:)]

Mitt råd er, hvis du ikke har VELIDG lyst til å legge mye jobb, tid og penger i det så gjør det enkelt[;)] Det meste av det havner i søppla likevel-hvertfall hos oss. Var noen som tok det med, men det meste lå igjen. [:'(]

Nica85: kjempefine, husker jeg har sett bordkortet ditt før og syntes det var så fint!
Vil gjerne se flere bilder[:D][:D]

Tusen takk, kjempesnilt av deg [:D]

Disse laget jeg til venninna mi [:)]

Kjøpte bokstavmonogramstempel i brudeparets bokstaver, og så hadde jeg et det sto meny på.. embosset med sølvpulver..
Teksten er skrevet ut på printer på bazill... ikke veldig avanserte - men fikk mye skryt for dem etter bryllupet [:D]

ORIGINAL: Dollface

Disse laget jeg til venninna mi [:)]

Kjøpte bokstavmonogramstempel i brudeparets bokstaver, og så hadde jeg et det sto meny på.. embosset med sølvpulver..
Teksten er skrevet ut på printer på bazill... ikke veldig avanserte - men fikk mye skryt for dem etter bryllupet [:D]

takk for inspirasjon [:)] syntes de var kjempefine jeg [:)]

Har desverre ikke noe bilde, men til søsteren min sitt bryllup malte vi rødvinsglass som bordkort... En idè jeg har hatt lenge til mitt eget bryllup... Men har jo ikke hatt noe "skikkelig" bryllup! [:(] ENDA! [;)]

Om et par år skal jeg nok gå ned et kirkegulv, få ekteskapet vårt velsignet, og ha bryllupsfest! [:D]

Om du har tid og mulighet anbefaler jeg i alle fall sånne glass... Er veldig fint! [:)]

Back
Topp