Cahaal Gift med forumet 11 Mar 2007 #1 Hvor på veggen er det "normalt" å plassere en bord?? Tenkte å ordne en bord på rommet til Marcus, men er usikker på hva som vil bli finest...
Hvor på veggen er det "normalt" å plassere en bord?? Tenkte å ordne en bord på rommet til Marcus, men er usikker på hva som vil bli finest...
Cahaal Gift med forumet 11 Mar 2007 #4 Slike: http://www.pricerighthome.com/index.php?main_page=product_info&cPath=121_21&products_id=47
camilla82 Elsker forumet 11 Mar 2007 #5 Tror vi har den ca midt på jeg[;)] Har et bilde, men ser det ikke så godt på dette:
R Reduce Forumet er livet 11 Mar 2007 #6 noen bruer det sån ca midt på og noen bruker faktisk helt oppe.
Cahaal Gift med forumet 11 Mar 2007 #7 ORIGINAL: Thothamon noen bruer det sån ca midt på og noen bruker faktisk helt oppe. Gubben nikka når jeg sa dette... [:)] Var ikke så dumt d...
ORIGINAL: Thothamon noen bruer det sån ca midt på og noen bruker faktisk helt oppe. Gubben nikka når jeg sa dette... [:)] Var ikke så dumt d...