Borddekorasjoner til dåp:)

.Hønepøne.

Glad i forumet
vi har ikke hatt dåp enda, og skal ha det nå den 27.feb.....gleder meg masse! men jeg aner ikke hvordan man pynter til en dåp..? har liksom ikke hatt ansvar for det før :p

noen som vil dele litt inspirasjon? noen bilder fra sine egne dåpsbord, eller evt. vet om noen nettsider med forslag på hvordan bordene kan pyntes? :)

Du kan se en mulighet på bloggen min

Www.sannhetenoglivet.blogspot.com

Ellers vet jeg flere har lagt ut nydelige bilder her på babyverden tidligere. Sjekk også de andre bloggene i blogglista. Mulighetene er mange ;)

hmm...vi hadde en blomsteroppsats foran der jeg og sambo satt. Ellers så hadde vi noen runde telys holdere med lyserosa gerbera oppi og slike små "flytekrystaller" oppi. Og vi hadde telys i like holdere. Og så hadde vi små bordpynt blomster som vi stødde utover dukene. De var rosa og hvite/gjennomsiktige

ORIGINAL: Lindalu

Du kan se en mulighet på bloggen min

Www.sannhetenoglivet.blogspot.com

Ellers vet jeg flere har lagt ut nydelige bilder her på babyverden tidligere. Sjekk også de andre bloggene i blogglista. Mulighetene er mange ;)

det var kjempefint!
likte spesielt de cupcakene du hadde på det brettet![:)] har du lagd dem selv eller kjøpt ferdig?

ORIGINAL: LinnOgMia

Slik hadde vi det [:D]

kopiert fra fb, derfor store bilder..

det var nydelig! håper jeg får det til så fint...
må på shopping ser jeg [:D]

kjøpte du tingene her i bergen?

Back
Topp