Borddekking dåp

Hoppetusså

Glad i forumet
Hvordan har dere tenkt å dekke bordet til dåp? Hvilke blomster? Bordpynt?

Trenger tips og ideer!!

[:)][:)][:)]

har det super enkelt:P

hvit duk, rosa løper, hvite lys (med rosa silkebånd) på sølv fat dandert med rosa blomster fra nille.. =) men nble smashing da=)

Her blir det hvite damaskduker på bordene. Og hvite damaskservietter (slike tøyservietter) som jeg skal brette på en fancy måte... [;)]
På spisebordene har jeg kjøpt inn kronelys på Nille i fargen Syrin. Så har jeg også ordnet med kubbelys i samme serien til matbordet.

Bordkortene skal jeg scrappe. Begynner på disse snart nå, gleder meg! Elsker og pusle med slikt.

Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe inn de dekor-sommerfuglene på Nille som matcher lysene. Disse skal ligge litt utover på bordene tenker jeg.

Blomsteroppsatsene er ikke bestilt ennå, så vet ikke hvilke blomster det blir ennå... Svigermor og jeg drar og bestiller denne uken. Da tar vi også med oss et bordkort og et lys som de får ha for hånden. Regner med jeg gir dem litt frie hender, bare fargene som brukes går greit sammen med resten av pynten jeg skal bruke... [:)]

hvite duker. så blir det lyseblå kubbelys, og blå servietter. så får vi prøve å finne noen blomster som passer inn:) Må på panduro å se om de har noe fint å pynte resten med :)

Holder på å skrive bacheloroppgave nå (som skal være ferdig ei uke før dåpen), så har ikke alt under kontroll enda, men:

Tror vi skal ha prinsetema. Lyseblått og hvitt! Har kjøpt kubbelys i den nydeligste blåfargen (på Nille), vet ikke helt hvilke servietter vi skal ha enda men tror kanskje jeg går for hvite med trykk i papiret om dere forstår. Tenkte å kjøpe festlys i samme blåfarge, som skal stå i femarmede lysestaker.

Vi skal lage koldtbord, og jeg skal selv lage dåpskaka [:)] Tror også jeg skal prøve meg på kransekakevogn [:)] 

Gleder meg veldig! Elsker å organisere og pynte til fest! [:D][:D][:D]

Her blir det hvite papirduker med mønster i, rosa organza løpere,sommerfugler fra nille i rosa, rosa telys, kubbelys med bilder på, silkebånd med perler og noen akryl sommerfugler som skal ligge på bordene :)

Koldtbord til mat, så har jeg bestilt dåpskake, og en blomster dekorasjon som er avlang som vi skal ha på bordet der vi foreldrene skal sitte, som vi senere skal flytte på gavebordet når den tid kommer[:D]

Var inne på interiør forumet og der er det ei som har lagt ut bilde av dåpsbordet. Var rålekkert[:D]

Tror det blir veldig enkelt :) Hvit duk, blå løper og lyseblå stearinlys! Blomster vet jeg ikke enda.. kanskje bare så enkelt som hvitveis :) synes det er fint om våren!

Så har jeg bestilt lyseblå servietter med navn og dåpsdato :)

ORIGINAL: MaritS

Tror det blir veldig enkelt :) Hvit duk, blå løper og lyseblå stearinlys! Blomster vet jeg ikke enda.. kanskje bare så enkelt som hvitveis :) synes det er fint om våren!

Så har jeg bestilt lyseblå servietter med navn og dåpsdato :)

Hvor har du bestille slike servietter??

Her blir det hvite duker, blå løper på mitten, servietter bretta som dåpsluer,
blå lys og blå bordkort[:)] Har jeg glemt noe nå[:-]?

Vi skal ha dåp på søndag og skal pynte lokalet på lørdag [:D] skal ha hvit duk,lyseblå løper,små telys,hvite roser,sølv servietter, og små sølvhjerter som jeg skal legge litt rundt på bordene. gleder meg[:D][:D]

Back
Topp