Bor i nord-Norge, så er ikke vant til varmen

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Flere som er helt utslått av varmen? Er skikkelig dårlig i dag. Kvalm, svimmel, hodepine, slapp og rett og slett skikkelig uvel.
I går fikk jeg skikkelig løs mage, har prøvd å fylle godt på med vann og sikkert drukket 3liter med vann siden. Men føler meg skikkelig dårlig.
Klarte ikke å gå på jobb i dag da jeg er så ekkel form.
Er det flere?

Er ikke vant til over 20° i flere dager i strekk for å si det sånno_O
 
Jeg føler med deg! Det har vært uutholdelig varmt her de siste dagene, nesten opp mot 30 grader. Kvalmen er i tillegg så ille at jeg ikke får gjort annet enn å ligge på sofaen. Har på følelsen at dette kommer til å bli en laaang sommer :dead:
 
Jeg føler med deg! Det har vært uutholdelig varmt her de siste dagene, nesten opp mot 30 grader. Kvalmen er i tillegg så ille at jeg ikke får gjort annet enn å ligge på sofaen. Har på følelsen at dette kommer til å bli en laaang sommer :dead:
Det er fælt når det bli sånn❤️ selv har jeg ingen problem med kulda, men varmen er forferdelig da jeg ikke får kjølt meg nok ned o_O
 
Høres slitsomt og vondt ut! Håper du får i deg salter også i tillegg til godt med væske selv om formen ikke er så god :)
 
Huff, føler med deg!! Her har vi 35 nå og er meldt opp mot 40 neste uke. :dead: Blir å bare stenge seg inne i leiligheten med aircondition på. Har du noen vifte av noe slag? Du kan også ta en sprayflaske som lager veldig veldig fine dråper og dusje rundt i rommet/på deg selv med, det vil hjelpe med å avkjøle. Eller en kald klut :p skikkelig slitsomt med varmen og man blir så slått ut, glad jeg ikke skal gå høygravid midtsommers...
 
Huff, føler med deg!! Her har vi 35 nå og er meldt opp mot 40 neste uke. :dead: Blir å bare stenge seg inne i leiligheten med aircondition på. Har du noen vifte av noe slag? Du kan også ta en sprayflaske som lager veldig veldig fine dråper og dusje rundt i rommet/på deg selv med, det vil hjelpe med å avkjøle. Eller en kald klut :p skikkelig slitsomt med varmen og man blir så slått ut, glad jeg ikke skal gå høygravid midtsommers...
Fant fram hageslangen :laughing025
Det var nok til å kjøle ned litt når jeg gikk i skyggen. Ellers så er aircondition mangelvare i nord:laughing025

Blei til slutt 25° ute i skyggen og 30° inne:dead:
 
Vi er på ferie i Nord så skjønner hva du mener :dead:

Men nå reiser vi hjem til Rogaland i morgen og der er det ikke mindre varmt gitt!
 
Feel you sister :hilarious:

Siden jeg i tillegg er oppe å tisser hver natt nå, OG det er varmt OG jeg bruker evigheter på å sovne igjen så betyr der minimalt med søvn. I natt lynte og tordnet det i tillegg, såpass sjeldent jeg har opplevd at jeg måtte stå å se litt ut av vinduet :hilarious:

Har kjøpt en vifte til soverommet, men den bråker jo sånn at jeg må velge mellom koking eller bråking.

Hardt liv som heit nordlenning :shifty:
 
Feel you sister :hilarious:

Siden jeg i tillegg er oppe å tisser hver natt nå, OG det er varmt OG jeg bruker evigheter på å sovne igjen så betyr der minimalt med søvn. I natt lynte og tordnet det i tillegg, såpass sjeldent jeg har opplevd at jeg måtte stå å se litt ut av vinduet :hilarious:

Har kjøpt en vifte til soverommet, men den bråker jo sånn at jeg må velge mellom koking eller bråking.

Hardt liv som heit nordlenning :shifty:
Vi har verandadøren oppe i ene enden og soveromsvindu i andre enden. Ikke blitt helt kokt om natta enda(!!) heldigvis, men regner med det blir værre utover sommeren. :bag:
Håper bare jeg måtte bli vant til varmen først, blir jo dårlig hvært år når varmen kommer plutselig. Det var bare værre nå enn ellers:rolleyes::dead:
Blir jobb igjen i morgen kjenner jeg. Mulig jeg bare trengte ett par dager med hvile, for var helt utkjørt.
Men eneste som går ned av næring nå er eple(kan ikke spise for mye da blir jeg rar i magen), Toro rett i koppen grønnsakssuppe og ristet brød med smør:laughing025
Men noe å gå på, så værken jeg eller bringebæra blir underernært :angelic::hilarious:
 
Back
Topp