Bor du i tromsø??

siwro

Gift med forumet
Hei!!

lurte på en ting for di som er kjente i tromsø..
Er det noe thai butikk der?? asiatisk butikk??
hvor ligger den?? i byen? lett å finne??

Kan være Internasjonale matsentret du mener?[:)] de har masse asiatisk der, handler alltid til vårruller der[:)] Veldig lett å finne, om du vet hvor Nerstranda senter er? I allefall,står du utafor hovedinngangen på Nerstranda,så er det rett over gata, ett hvitt bygg med grønne bokstaver der det står internasjonal Matsenter[:)]

ok takk ska du ha[:D]nesj vet ikke hvor noe er jeg..men om det lå i byen kan det vel ikke være så vanskelig å finne..ska oxo handle inn til vårruller. skal jo dit på torsdag håper jeg får tid til å komme meg til byen en tur.

ORIGINAL: siwro

ok takk ska du ha[:D]nesj vet ikke hvor noe er jeg..men om det lå i byen kan det vel ikke være så vanskelig å finne..ska oxo handle inn til vårruller. skal jo dit på torsdag håper jeg får tid til å komme meg til byen en tur.

Nerstranda er veldig lett å finne[:)] Ligger 5 minutter gange rett utafor selve gågata, stort gult steen og strøm senter[:)] Alle vet hvor det er, å umulig og ikke finne[:)] Å det internasjonale matsentret er veldig veldig bra[:)]

Takk skal du ha.. da håper jeg jeg kommer meg til byen for å kikke litt[:D]
ORIGINAL: MilliVanilli

ORIGINAL: siwro

Nerstranda er veldig lett å finne[:)] Ligger 5 minutter gange rett utafor selve gågata, stort gult steen og strøm senter[:)] Alle vet hvor det er, å umulig og ikke finne[:)] Å det internasjonale matsentret er veldig veldig bra[:)]

Back
Topp