Boobsa deres...

MrsMeoh

Gift med forumet
Hvordan er det med boobsa deres, vokser de masse om dagen?
Mange fornøyde kjærester? Hehe

Har dere behov for nye bh'er allerede eller?
Mange som tenker over at man ikke bør bruke bh med spiler framover?

Noen som har vært gravide før som har noen gravid-bh'er  å anbefale?

Hehe, mine er vel egentlig ferdigvokst,  ferdigtygd og utspytta, så det som skjer hos meg er at de blir litt fastere i fisken igjen.....  Bruker fremdeles mine store og gode Triumph bh'er med spile, men har et par stykker i størrelse kujur som ble innkjøpt til første graviditet. Store, breie stropper, uten spiler. Kommer ikke på merket nå, men gå på en skikkelig undertøysforretning så hjelper de deg med å finne noe som passer deg bra :-)

Er som vanlige. Men de blir som regel bare litt mer fylt ut. Vokste ikke noe særlig sist, bare til sånn jeg skulle ønske de var hele tiden! :-)

De har ikke vokst så veldig mye, men de har blitt skikkelig faste :)
og FY så vonde de er! Kan ikke huske de var så vonde under de to andre graviditetene.

Puppene min er også fastere, større og ømme, men sambo kjenner ingen forskjell han :/ Så tror kanskje det bare er jeg som kjenner det :/ 

Kjøpte meg nettopp nye bh'er i en større str pga jeg aldri har hatt rett bh'er i rett str.. Så føler de er veldig gode og behagelige, men kommer nok til å kjøpe noen gode amme bh'er senere i svangerskapet, som jeg også skal bruke etter spira har kommet ut ;)

Kan ikke se at di har blitt større, men merker bhene har blitt trangere :-p 
Men synes di har blitt styggere da emoticon hehe...

Har noen gode ammebher fra hm :-)

I mine to første svangerskap så har ikke puppene vokst før etter barna kom til verden.... Kanskje litt på slutten men ikke så mye at jeg måtte kjøpe ny bh.. Men nå merker jeg at dem har startet å forandre seg :) og jeg er happy ;) har ikke så mye fra før, så digger melke puppene jeg skal få !!! Det gjør mannen og :) hehe, hadde han bare fått lånt litt:)

I dag har jeg kjøpt meg større BH'er. Mannen så på meg her den ene kvelden og sa: Steike, de var blitt større!. Så er ikke bare jeg som merker det her.

Jeg er 8u i morgen. Merket stor forskjell allerede. BHen passer ikke lengre, og samboeren sier han ser og kjenner forskjell. Han er veldig fornøyd da:p

Vittig hvor forskjellige vi er

Her i hus er sambo i ekstase! Før jeg ble gravid så kalte han puppene mine for "tohånds pupper".. altså to hender for å få tak i en pupp.. Har bare D cup, synes ikke de er så store jeg da Uansett så begynner sambo å føle seg litt bortskjemt....

Begynner å nærme meg at jeg må ha nye bher.. Kommer nok til å kjøpe noen jeg kan vokse i... Men jeg synes det er skummelt å allerede skulle begynne å bruke penger på svangerskapet... er jo ikke mer en litt over 6 uker, ingenting er sikkert enda...

Ammer ennå lillemor på 16mnd :) Men boobsa er ikke stor av den grunn, heller tvert imot.
Men jeg bryr meg ikke noe særlig, de har gjort -og gjør en veldig bra jobb, produserer masse melk lenge.
Bruker ikke ammebh nå, men må vel begynne å bruke det snart igjen :)

Kjøper mine ammebh'er på HM, med kun en spile på hver side 

mine har vokst ganske mye, mannen er super fornøyd og har lyst å klå hele tiden hehe men nei, de er dritvonde så han får ikke lov å røre.. jeg hadde forresten ømme pupper 4-5 dager før ikm, så jeg visste jeg var gravid før jeg tok testen ;)

Før jeg blei gravid første gang hadde jeg ganske store, brukte 75 G :P

Etter amming og vektnedgang ser de ut som to vrengte baklommer 

Regner ikke med at de blir noe bedre etter nok ett svangerskap, men jeg syns det var kjempe deilig at de blei myyye mindre etter :) Nå kan jeg bruke gensere og topper uten at det kun er pupp der liksom :p 

har gått opp en str.
er tunge ømme og kjennes sprengte ut.
Spesielt på kvelden/natten. Andre som kjenner det bedre om natten?Må snart ut å kjøpe enda større BH tror jeg...

Mine er kjempe ømme og de har blitt litt større.
Har til vanlig 85 B. kjæresten er fornøyd, men jeg må hele tiden be han være forsiktig, de tåler ingen ting nå. Jeg kan heller ikke ligge å sove på magen.

Jeg tør ikke begynne å handle enda, det kan fortsatt gå galt.

De er større, ømme og fastere, men som mange av dere så klager verken jeg eller kjæresten ettersom jeg har små fra før:p må nokk begynne å kjøpe nye snart ettersom mange av de gamle er vonde å ha på..

Hvorfor bør en ikke bruke de med spile forresten? 
Mine er sååå såre.. Kjenner det er vondt bare å springe ned trappa på jobb:P og klemmer er vondt og å sove på magen!!

Mine er vonde og klarer ikke ta på dem.. Blitt noe større enn siden sist. Bruker bare sports BH siden de med spiler er veldig vonde å ha på. Får kjøpe meg noen andre bh etter hvert.

Back
Topp