Boobs!

Nelly84

Glad i forumet
Hvordan er det med puppene til folket her inne? Er de ømme hele tiden, varierer det, noen kjenner ingenting, kun brystvortene som er ømme..? Jeg spør fordi jeg er en symptomjeger som kliper meg i puppene dagen lang. Kjenner ingenting hvis jeg ikke tar på de, men når jeg tar på de er brystvortene ømme. Pluss at de har vokst en hel størrelse. Lurer jo på om noe er galt døgnet rundt jeg da.. Thats me :D

De har vokst, men ikke ømme i det hele tatt.. helt normale bare større og mer utstående . :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Vokst veeeldig, ømme innimellom

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Mine er ømme på brystvorten og på sidene når jeg trykker. Ikke ellers.. De har heller ikke vokst (heldigvis) :)

Puppene er et mareritt denne gangen, og svære som bare det :p i morgen er det familie besøk og eg må gjøre det eg kan for å skjule det... blir jammen ikke lett :p:p:)

Her har de vært mer og mindre ømme i snart seks uker... vet egentlig ikke om de har vokst veldig, har bare brukt tøy-bh det siste året, der merker man ikke forskjell i cup så tydelig :) også er brystvortene...rare... i blant ;)

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

De er veldig "tunge". På samme måte som hovne melkekjertler rett før melka kommer. De er vonde om de beveger seg...

Mine er veldig tunge og såre. Værst i brystvorten men også i hele.. De har også blitt en strl større.
Men det rareste!! Jeg får til å klemme litt mer enn litt "melk" ut av begge! Noen som vet om dette er vanlig så tidlig? :)

Merker ingen forskjell enda. Klør litt mer på brystvortene

♥ Prinsessa kom 03.06.2012 ♥
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥

De har vokst.. Som om de ikke var store nok fra før! :p I tillegg er de tunge og ømme mer eller mindre hele tiden..

Vokst litt, ømme pupper OG brystvorter. Harde pupper og litt klumpete? Andre som har det?

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Jeg har for det meste ømme brystvorter, puppene er ikke så ømme i seg selv. Men det har vært forskjellig i alle mine svangerskap. Jeg har jo mistet tre ganger og er hele tiden redd for å "miste symptomer", så jeg kjenner jo på puppene mine hele tiden. Godt å se at det er helt normalt med variasjoner :) De har aldri vært klumpete da, men kjenner jo at "kjernen" inni er blitt en stor klump.. Om du forstår hva jeg mener ;)

Er det slik at folk flest opplever dager/stunder hvor puppene ikke er spes ømme også eller?

Ømme brystvorter og inni mellom er puppen og øm, men ikke noe særlig forandring i størrelse kanskje litt større bare.

Veldig ømme brystvorter her også, og så kan jeg ikke hoppe gitt :-) eller løpe :-P og så står brystvortene rett ut gitt, det har jeg ikke hatt før! :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Dette må jo være drømmetråden for en mann å lese hehe:-)
Men her er det langt ifra så ømt som forrige gang.Men denne gang er det jo beg å komme litt melk alt,å de former seg.Håper det stopper til 8 mnd nå;-)

De har vokse og e litt øm ja. Aaaaaau å de.....

Tja, kanskje de har vokst litt? Og ømme er de!! verst om kvelden, da er de tunge også. Ømheten har avtatt litt, men er der absolutt enda!

Back
Topp