Boob gravid/amme

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har kjøpt noe fra dette merket? Evt hva ? Er er dere fornøyd?

Har hatt amme topper fra de.. Og var så fornøyd, så æ skal kjøpe noe derfra selv om det er litt dyrere :)

Bestilte to gravid/ammetopper fra de og en bh veldig god passform og god kvalitet lyst på mer men er så dyrt.

Bestilte to gravid/ammetopper fra de og en bh veldig god passform og god kvalitet lyst på mer men er så dyrt.

Tenkte jeg skulle bestille minst en ammebh fra det merket jeg også :) Men tenker å vente til etter fødsel kanskje, siden de er litt dyre ja, så vil helst unngå bomkjøp :P

Jeg har kjøpt en ammebh på salg fra Jollyroom, den var vel av merket Cariwell, syns ikke den så like bra ut mtp åpne/lukke funksjonen på enkelte av Boob sine, men vi får se :) :P Som førstegangs har jeg jo ikke peiling på hva som fungerer best. Men jeg er ganske ømfintlig for bh-er som strammer og klemmer, så de må helst være mykest og løsest mulig.. :P

Tenkte jeg skulle bestille minst en ammebh fra det merket jeg også :) Men tenker å vente til etter fødsel kanskje, siden de er litt dyre ja, så vil helst unngå bomkjøp :p

Jeg har kjøpt en ammebh på salg fra Jollyroom, den var vel av merket Cariwell, syns ikke den så like bra ut mtp åpne/lukke funksjonen på enkelte av Boob sine, men vi får se :) :p Som førstegangs har jeg jo ikke peiling på hva som fungerer best. Men jeg er ganske ømfintlig for bh-er som strammer og klemmer, så de må helst være mykest og løsest mulig.. :p

Boob sine bh går i str s, m, l. Jeg kjøpte m jeg er litt som deg at må ha myke og ikke sånne som strammer og da er disse perfekte

Boob sine bh går i str s, m, l. Jeg kjøpte m jeg er litt som deg at må ha myke og ikke sånne som strammer og da er disse perfekte

Aha. Jeg lurer liksom litt på hvor stor forskjell det er på f.eks. M og L. Vanligvis ville jeg nok kjøpt ikke større enn M hvertfall, men denne kjøpte jeg i L :p Siden jeg tenkte det var bedre den ble litt for løs enn litt for stram, skal sies at det fulgte med forlenger til den da, så M hadde nok sikkert funket det også. (Er helst det at det strammer rundt brystkassen som er værst :p ) Sånn til vanlig bruker jeg vel gjerne 75-80A, men det har jo endret seg ganske kraftig i svangerskapet :p Heheh :)

Last edited:
Har et par ammesingletter og en amme-genser i ull fra forrige. Veldig fornøyd med alt :)

Super fornøyd med mine gravid og ammeklær fra boob
Babyshop Horisont har 30-50% på boob nå, for de som bor i Bergen ☺️

Kjempefornøyd med tynn genser, to t-skjorter og en kjole. Kjolen er litt i trangeste laget, dessverre, men blir fin å amme i til høsten.

Har kjøpt to topper nye på tilbud nå
Også fått kjøpt brukt. To t skjorter, to singletter og en genser
Veldig behagelig på. Men ikke prøvd veldig ennå, ettersom jeg har en del klær som passer.
Men virker myke og gode. Tenkte automatisk på fødebaggen

Last edited:
Har kjøpt to topper nye på tilbud nå
Også fått kjøpt brukt. To t skjorter, to singletter og en genser
Veldig behagelig på. Men ikke prøvd veldig ennå, ettersom jeg har en del klær som passer.
Men virker myke og gode. Tenkte automatisk på fødebaggen

Back
Topp