Bonprix/Ellos

Zonnestraaltje

Glad i forumet
Juliknøttene 2022
Hva er greia med Bonprix/Ellos?

Jeg får en del reklame for Bonprix. Greit nok, jeg syntes navnet hørtes useriøst ut og har derfor ignorert det. MEN, så kom jeg på en dag for noen uker siden at jeg pleide handle på Ellos før, så googlet Ellos, men ble henvist til Bonprix, og kunne ikke finne Ellos. Konkluderte med at Ellos hadde byttet navn til Bonprix.

Men så, i forje uke oppdaget jeg plutselig at Ellos fortsatt ekisterer. Googlet igjen, og igjen er hovedresultatene Bonprix, men nå kommer i det minste Ellos opp som forslag også, dog ikke øverst.

Er det noen som kan forklare sammenhengen her? De ser ikke ut til å ha samme sortiment, men de virker å "høre sammen", selv om jeg fortsatt er superkritisk til Bonprix, da jeg ikke forstår hvorfor googling av Ellos leder meg til Bonprix som førstevalg.

Aner ikke sammenhengen men når jeg googler ellos kommer jeg til ellos, ingenting om bonprix kommer opp. Kan det ha noe med at du har vært inne på bonprix før og at google husker det? Men det har også jeg så kan egentlig ikke svare. Har kjøpt ting på både ellos og bonprix

Aner ikke sammenhengen men når jeg googler ellos kommer jeg til ellos, ingenting om bonprix kommer opp. Kan det ha noe med at du har vært inne på bonprix før og at google husker det? Men det har også jeg så kan egentlig ikke svare. Har kjøpt ting på både ellos og bonprix

Nei, har aldri vært borti Bonprix før jeg begynte få reklamer for de. Jeg søkte jo spesifikt på Ellos, så det er veldig rart at Bonprix kommer opp som hovedalternativ.

Jeg får også opp Bonprix øverst når jeg søker på Ellos o_O Aldri handlet derfra.
Screenshot_20220429-191921.png

Det er fordi det er annonse ;) kanskje bonprix har betalt for å at annonsen kommer opp når visse andre kjeder søkes på i google

Aner ikke hvorfor det er sånn.

Men jeg har handla en del på bonprix. Spesielt badetøy til meg som ønsker badetøy med lengre ben og tankini til overdel.
Aldri vært misfornøyd, og varene kommer kjapt

Back
Topp