Bonderomantikk

KathMor

Forumet er livet
Er så koselig altså! *skåler med colan*[:D]

Flere som koser seg??

Det står på her og. Kan ikke si jeg ser så mye, men det står vertfall på. [:D]

nei, det har virkelig gått ut på dato for meg! [>:][;)]

Mannen ser på TVN, jeg gidder ikke se på noen ting! [:D]

Tjaaaa... Koser meg snaaaart i alle fall[:D] Nå skal jeg rydde litt på kjøkkenet før jeg skal ta meg et bad og fjerne litt hår[:)]

ORIGINAL: Medusa_83

Tjaaaa... Koser meg snaaaart i alle fall[:D] Nå skal jeg rydde litt på kjøkkenet før jeg skal ta meg et bad og fjerne litt hår[:)]

Oi.. fjerne hår ja..... Jeg lurer på om jeg skal la det gå sport i det jeg? Se hvor langt håra på leggene faktisk kan bli [:-][&:][8D] Barbert meg 1 hel gang siden Isabelle ble født for 2 mnd siden HAHAHAHA [8D]

NÅ skal jeg hente meg et glass cola - deeeeiiiillliiiigggggggg [:D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Medusa_83

Oi.. fjerne hår ja..... Jeg lurer på om jeg skal la det gå sport i det jeg? Se hvor langt håra på leggene faktisk kan bli [:-][&:][8D] Barbert meg 1 hel gang siden Isabelle ble født for 2 mnd siden HAHAHAHA [8D]

NÅ skal jeg hente meg et glass cola - deeeeiiiillliiiigggggggg [:D]

Hehe... Er sikkert 6 uker siden det har skjedd noe her også, men i kveld blir det Veet spray-on hårfjerningskrem[8D] Har trua på den!

Kos deg med colaen, du, og la håret vokse litt til[;)]

Får ikke ha lyd på tv'en jeg. Så blir ikke til at jeg ser på noe ikveld. Mannen skal ta båt sertifikatet på onsdag, så nå leser-leser-leser og leser han. og jeg må være stille[:'(]

Back
Topp