Bondens marked:) bilder

smash skrev:

Trone skrev:
Skulle virkelig ønske at jeg klarte å hekle de bootsene altså!! De er så lekre!!! :) :) :)

Kan du hekle? Hvis du kan det, så klarer du babybooties med litt øving:)

Prøvde meg på det for en stund siden, men er ikke så dreven på å lese oppskrifter enda hehe!
Har heklet masse bestemorruter og avlange bestemorruter og tepper, leggvarmere, lampeskjermer og sånne ting. Men ikke noe så avansert som booties, hehe!!!

Du lager så mye lekkert emoticon

søteste skrev:
Det ser utrolig gøy ut, du er utrolig flink med håndårbeid smash. Mye der jeg bare kan drømme om å prøve meg på

Snille dere er! Tusen takk!

Så flink du er da!

En sånn "Angrybirds" lue kunne jeg godt tenke meg..til MEG! emoticon

Kranglefanten skrev:
Så flink du er da!

En sånn "Angrybirds" lue kunne jeg godt tenke meg..til MEG! emoticon

Haha, ja, de er gansk kule!
Det er jo egentlig uglelue, men var maaange som sa det ligna på angrybird!:P

Ååå som det så gøy ut! Ble fristet til å lage noe til julemesse/julemarked! :D

Åh jeg likte de skoene/boots jeg. Selger du her inne også? :)

.Ida. skrev:
Åh jeg likte de skoene/boots jeg. Selger du her inne også? :)

Ja:)

Dæven, du er flink!!!!!!!!!!!!!! hvor lang tid bruker du ca på en uglelue? :-D Lyst til å lære meg å hekle selv jeg, men jeg er så utålmodig :P

mamiii skrev:
Dæven, du er flink!!!!!!!!!!!!!! hvor lang tid bruker du ca på en uglelue? :-D Lyst til å lære meg å hekle selv jeg, men jeg er så utålmodig :P

Ca 1 - 1,5 timer på luen, også kommer øynene og sånn i tillegg. Syns nesten det tar lenger tid jeg:P  (det e rpå ganske store luer)
Babyluer går veldig fort da!

smash skrev:

mamiii skrev:

Ca 1 - 1,5 timer på luen, også kommer øynene og sånn i tillegg. Syns nesten det tar lenger tid jeg:P  (det e rpå ganske store luer)

okei. de er utrolig tøffe!!!! :-D Håper du fortsatt holder på med det om et år eller to. da bestiller jeg av deg!!! :-D

mamiii skrev:

smash skrev:

mamiii skrev:

okei. de er utrolig tøffe!!!! :-D Håper du fortsatt holder på med det om et år eller to. da bestiller jeg av deg!!! :-D

hehe,slutter nok aldri med dette:P :)

Trone skrev:

smash skrev:

Trone skrev:
Skulle virkelig ønske at jeg klarte å hekle de bootsene altså!! De er så lekre!!! :) :) :)

Prøvde meg på det for en stund siden, men er ikke så dreven på å lese oppskrifter enda hehe!
Har heklet masse bestemorruter og avlange bestemorruter og tepper, leggvarmere, lampeskjermer og sånne ting. Men ikke noe så avansert som booties, hehe!!!

Festlig.. Jeg kan hekle babybooties lett som bare det, men har ikke nubbesjans til å hekle bestemorrute, til min store irritasjon...

Eplefrøet skrev:

Trone skrev:

smash skrev:

Trone skrev:

Festlig.. Jeg kan hekle babybooties lett som bare det, men har ikke nubbesjans til å hekle bestemorrute, til min store irritasjon...

Bestemorrute er egentlig ganske innviklet, man må bare knekke koden!
Når man har knekt den, blir det litt sånn "ååå, hallo, så lett"!

Orker ikke quote halve bv, ha ha ha!!

Men hvis DU har problemer med de rutene, så hvorfor i all verden klarer du alt det du gjør da!! Du er ikke normal, ha ha ha!!!

Back
Topp