Bondens marked:) bilder

smash

Forumet er livet
VIP
Her er litt bilder fra bondens marked!

Noen andre som også reiser litt rundt å selger ting de lager?:)
Det er sååååå gøy!!

024

025

027

026

Er alltid gøy med markeder!! :) :)

Mamma og jeg har vært på en del messer og det er kjempegøy :)
I jula nå skal jeg ikke være med på noen, for jeg har ikke tid til å lage opp noe, men mamma skal på maaange! :)

Trone skrev:
Er alltid gøy med markeder!! :) :)

Mamma og jeg har vært på en del messer og det er kjempegøy :)
I jula nå skal jeg ikke være med på noen, for jeg har ikke tid til å lage opp noe, men mamma skal på maaange! :)

Så gøy!:)
Hva lager du og moren din?

Det ser utrolig gøy ut, du er utrolig flink med håndårbeid smash. Mye der jeg bare kan drømme om å prøve meg på

Så flink du er!! Jeg har også så lyst til å lage og selge, men er usikker på om kvaliteten holder :)

Du er så FLINK!!!

Hvor mye tjente du den dagen? 

Trone skrev:
Hun strikker og syr hardanger :) Og jeg scrapper og dekorerer kjeks (cookies) , hihi! :)

What??! Scrapper du?!
Har jeg ikke fått med meg! Få seee da!

søteste skrev:
Det ser utrolig gøy ut, du er utrolig flink med håndårbeid smash. Mye der jeg bare kan drømme om å prøve meg på

Tusen takk!:) I desember har jeg heklet et helt år allerede!!:)
Klart du klarer dette! Jeg hjelper deg jeg, om det er noe du lurer på!
Klarer jeg det, så klarer alle det!

Dramadama skrev:
Så flink du er!! Jeg har også så lyst til å lage og selge, men er usikker på om kvaliteten holder :)

Hva lager du da?
Kom hit til meg, så kan vi stå sammen å selge!:D

Labambie skrev:
Du er så FLINK!!!

Hmm, godt spm!
Koster litt å stå der og sånn også, men tror jeg satt igjen med litt over 1000 kr.

smash skrev:

Trone skrev:
Hun strikker og syr hardanger :) Og jeg scrapper og dekorerer kjeks (cookies) , hihi! :)

What??! Scrapper du?!

Er 1 år siden jeg har scrappet, så ikke mye trendy der nei, he he!! :p
Har ikke hatt tid til annet enn ting jeg har hatt på bestilling som har tatt sin tid :/
*poff*

smash skrev:

Labambie skrev:
Du er så FLINK!!!

Hmm, godt spm!
Koster litt å stå der og sånn også, men tror jeg satt igjen med litt over 1000 kr.

1200 kr var det;) Måtte bare regne litt:P

Trone skrev:

smash skrev:

Trone skrev:

What??! Scrapper du?!

Har ikke hatt tid til annet enn ting jeg har hatt på bestilling som har tatt sin tid :/

Du er jo knallflink!!!!!!  Korta dine er  utrolig flotte!

smash skrev:

Dramadama skrev:

Hva lager du da?

Akkurat nå så har jeg bare lært meg å lage babybooties. Så da får jeg spesialisere meg på det. Hehe :P

Dramadama skrev:

smash skrev:

Dramadama skrev:

Hva lager du da?

Akkurat nå så har jeg bare lært meg å lage babybooties. Så da får jeg spesisalisere meg på det. Hehe :P

Da har du kommet langt bare der! jeg selger flest babybooties! De er sååå populære!

smash skrev:

Trone skrev:

smash skrev:

Trone skrev:

What??! Scrapper du?!

*poff*

Du er jo knallflink!!!!!!  Korta dine er  utrolig flotte!

Takk skal du ha! :) Det var kjekt å høre,  he he!
Siste jeg scrappet før bryllupsbestillingen var smsene jeg skrev og mottok under fødselen, ha ha!! :P

smash skrev:

Da har du kommet langt bare der! jeg selger flest babybooties! De er sååå populære!

Ja, de er veldig søte ihvertfall! Og går jo fort å lage de. Har heklet to par i dag. Klarer ikke slutte når jeg først har begynt :P

Trone skrev:
Skulle virkelig ønske at jeg klarte å hekle de bootsene altså!! De er så lekre!!! :) :) :)

Kan du hekle? Hvis du kan det, så klarer du babybooties med litt øving:)

Back
Topp