Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser utrolig gøy ut, du er utrolig flink med håndårbeid smash. Mye der jeg bare kan drømme om å prøve meg påsøteste skrev:
smash skrev:
Hun strikker og syr hardanger :) Og jeg scrapper og dekorerer kjeks (cookies) , hihi! :)Trone skrev:
What??! Scrapper du?!
Har jeg ikke fått med meg! Få seee da!
Trone skrev:
smash skrev:
Hun strikker og syr hardanger :) Og jeg scrapper og dekorerer kjeks (cookies) , hihi! :)Trone skrev:
What??! Scrapper du?!
Er 1 år siden jeg har scrappet, så ikke mye trendy der nei, he he!! :p
Har ikke hatt tid til annet enn ting jeg har hatt på bestilling som har tatt sin tid :/
smash skrev:
Så flink du er!! Jeg har også så lyst til å lage og selge, men er usikker på om kvaliteten holder :)Dramadama skrev:
Hva lager du da?
Kom hit til meg, så kan vi stå sammen å selge!:D
Dramadama skrev:
smash skrev:
Så flink du er!! Jeg har også så lyst til å lage og selge, men er usikker på om kvaliteten holder :)Dramadama skrev:
Hva lager du da?
Kom hit til meg, så kan vi stå sammen å selge!:D
Akkurat nå så har jeg bare lært meg å lage babybooties. Så da får jeg spesisalisere meg på det. Hehe :P
smash skrev:
Trone skrev:
smash skrev:
What??! Scrapper du?!
Er 1 år siden jeg har scrappet, så ikke mye trendy der nei, he he!! :p
Har ikke hatt tid til annet enn ting jeg har hatt på bestilling som har tatt sin tid :/
*poff*
Du er jo knallflink!!!!!! Korta dine er utrolig flotte!