Bondemamma's Dagbok

Tusen takk❤

Litt vanskelig å holde seg borte når man har litt dødtid merker jeg:oops::hilarious:
Forstår deg veldig godt! Håper du får en travel jul så tankene dine ikke er konstant på testingen❤️:hilarious:
 
I alle ledige stunder må jeg inn her å sjekke hvordan det går og om det er noen tester jeg kan være med på å tyde:hilarious:

10 dpo i dag ifølge premom, CD 22 - sist mnd hadde jeg registrert spotting på CD 23, ingen tegn til det enda men det kan jo fort snu.

Målte feberen ista da jeg følte på meg at det er feber på gang og den målte 37,8 - så ikke så mye, men nok til sykdomsfølelse :shy:

4 dager til IKM og har ingen tester liggende, føles godt å ikke vær så stresset over det - selv om jeg eeeegentlig vil kjøpe en imorgen når vi allikevel skal forbi mange butikker på tur til mamma:p
Jeg får bare smøre meg med tålmodighet og vente til etter IKM med å kjøpe om TR ikke dukker opp

Syntes forresten at mannen hadde usedvanlig dårlig ånde da han sto oppo_O håper det er et tegn! (Reagerte veldig på ånden hans forrige sv.skap)

Jeg har ikke brukt fitbitn siden i sommer, men nå ligger den til lading slik at jeg kan sjekke hvilepulsen i morgen :rolleyes::hilarious:
 
Ifølge appen har jeg EL i dag, fikk lagt inn aksjer igår søndag og på lørdag - har liten tro denne pp da mannen reiste på jobb i dag og får ikke lagt inn flere aksjer før EL perioden er over:facepalm: er forresten på CD 10 i dag.

Ellers så kjenner jeg det blir veldig godt med hverdag igjen! Nå er bare minstemann hjemme, siden resten dro igår etter å ha vært her siden 4.juledag - jeg var selvfølgelig syk mens alle ungene var hjemme, det var veldig kjipt! Følte selv at jeg skulle vært mere tilstede, ungene hadde det veldig fint allikevel heldigvis - vet ikke hva jeg skulle gjort uten mannen og robotstøvsugeren jeg fikk til jul:hilarious:

I dag er en spennende dag for minstemann da han starter i ny bhg, kjenner det var det beste valget for gutten vår så han får de mulighetene som passer han:) vi var på besøk før jul og han koste seg masse og har ikke snakket om annet siden, så det lover veldig godt!:) + at vi foreldre kjenner og føler at dette er rett også, noe som er til fordel for han, så dette blir bra!:)
 
Lenge siden jeg har skrevet her nå!

Startet med piller i slutten av februar da jeg ikke ønsket å gå nygravid under bryllupet i mai, pga dagens situasjon er bryllupet utsatt til neste år.

Jeg sluttet med pillene etter 5 ukers bruk med bare blødning/spotting hele tiden for 2-3 uker siden - spottingen opphørte og jeg har ikke fått mens enda. Lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tar en test om ikke mens dukker opp? Har lyst til å kjøpe en i dag for å ta imorgen tidlig:p men jeg kan ikke bli testetøs så fort:rolleyes::hilarious:
 
Lenge siden jeg har skrevet her nå!

Startet med piller i slutten av februar da jeg ikke ønsket å gå nygravid under bryllupet i mai, pga dagens situasjon er bryllupet utsatt til neste år.

Jeg sluttet med pillene etter 5 ukers bruk med bare blødning/spotting hele tiden for 2-3 uker siden - spottingen opphørte og jeg har ikke fått mens enda. Lurer på hvor lenge jeg skal vente før jeg tar en test om ikke mens dukker opp? Har lyst til å kjøpe en i dag for å ta imorgen tidlig:p men jeg kan ikke bli testetøs så fort:rolleyes::hilarious:
Testetøsa lurer alltid i bakgrunnen:hilarious::p
 
4 dpo! Blir hardt å vente helt til neste helg med å teste kjenner jeg:facepalm: men da kommer barna og blir i 9 dager, så enten får jeg mens eller så går iallefall tiden fort til jeg kan ta test:hilarious:

Skulle egentlig starte opp på jobb igjen i dag etter 8 uker hjemme - er i praksis i bhg gjennom nav, arbeidsutprøving før lærlingetid. Blir mest sannsynlig noen prosent ufør pga diagnoser. Kjenner jeg må få tatt meg igjen litt etter så mange uker med minstemann hjemme + lamming, det har gått overraskende bra disse ukene, men kjenner nå når jeg kan slappe av når minsten er i bhg at jeg trenger noen dager ekstra å gjøre det på:) har hviledag på mandager og har jo ikke fått til det disse ukene og det merkes nå:joyful: så kroppen er veldig sliten og da må jeg hvile før det får fotfeste i hodet:p
 
5 dpo i dag.

Ømme pupper og trøtt + gråter lett og blir lett irritert - mest sannsynlig pms selv om det er 9 dager til IKM. Bruker helst å få pms noen dager før mens bryter ut, mulig TR kommer før antatt også da.

I kveld er jeg trist fordi det ikke blir bryllup 22.mai, kan ikke tenke på det uten å gråte. Og jeg synes egentlig det er helt greit å utsette det til neste år, slik at vi får det bryllupet vi ønsker - tror faktisk det blir enda bedre også❤ så at jeg plutselig skal begynne å gråte over det nå skjønner jeg egentlig ikke, men kan jo være fordi det nærmer seg den datoen også.
 
Dårlig på å skrive i denne dagboken jeg:angelic:

PP2 og CD 8 i dag og tok min første EL test på 15 år imårrest:hilarious: den var negativ og low på premom, det er jeg glad for siden mannen ikke kommer hjem før onsdagskvelden:facepalm: premom anslår EL om tre dager etter jeg tok testen (det sto at EL skulle komme i morgen før jeg testet, så veldig glad for at jeg begynte å teste nå). Tenker å teste igjen imorgen etter jobb.
 
CD 8 og negative EL tester her.
Screenshot_20200519-073651_Premom.jpg
 
CD 11 og snart i dpo land - aksjer lagt inn igår kveld og i mårrest, blir nok en runde ikveld også!
Screenshot_20200521-083939_Premom.jpg
 
Back
Topp