Bondemamma's Dagbok

Det var lenge siden Bondemamma! Håper det klaffer for dere nå :)

Er tilbake på prøvingen selv. Nå venter jeg bare på denne helsikes eggløsningen :banghead: Jeg er klar igjen, men kroppen samarbeider ikke :inpain:
 
Det var lenge siden Bondemamma! Håper det klaffer for dere nå :)

Er tilbake på prøvingen selv. Nå venter jeg bare på denne helsikes eggløsningen :banghead: Jeg er klar igjen, men kroppen samarbeider ikke :inpain:
Ja, så gøy å se flere av de "gamle" her inne - både prøvere og de som har fått barn:) gratulerer så mye!❤ fant dagboken din:)

Så spennende med prøving på en til! Så typisk når man har bestemt seg for noe også nekter kroppen å høre på hodet/hjertet:banghead:
Du tenker å begynne å teste etter EL etter jul? Det tenker jeg også om det ikke klaffer innen da, syklusene mine er så korte nå etter pilleslutt i august, første syklus var 35 dager da, men så har de vært på 21 og 22 dager bareo_O
 
Ja, så gøy å se flere av de "gamle" her inne - både prøvere og de som har fått barn:) gratulerer så mye!❤ fant dagboken din:)

Så spennende med prøving på en til! Så typisk når man har bestemt seg for noe også nekter kroppen å høre på hodet/hjertet:banghead:
Du tenker å begynne å teste etter EL etter jul? Det tenker jeg også om det ikke klaffer innen da, syklusene mine er så korte nå etter pilleslutt i august, første syklus var 35 dager da, men så har de vært på 21 og 22 dager bareo_O

Tusen takk! Fikk lyst på en til på fødestua jeg haha! Nå er begge klare, men ammer fortsatt masse. Begynner å bli mindre og mindre fordi han spiser mer og mer fast føde, men er fortsatt en 3-4 gode økter i døgnet pluss litt sovepupp. Det er tydeligvis mer en nok til å utsette EL.

Gleder meg til å følge med videre :)
 
Tusen takk❤ hvordan går det med deg?
Kunne vært bedre, men alt i alt så er det ok. Mistet tvillinger i sommer, føler vi aldri kommer i mål. Så har bestemt oss for å låne penger til IVF etter jul.

Håper alt er vel hos deg:Heartbigred
 
Kunne vært bedre, men alt i alt så er det ok. Mistet tvillinger i sommer, føler vi aldri kommer i mål. Så har bestemt oss for å låne penger til IVF etter jul.

Håper alt er vel hos deg:Heartbigred
Så trist og tragisk! Håper inderlig dere kommer i mål med ivf❤

Håper vi får en terminspire denne gangen, men jeg har ikke tenkt å teste før IKM da jeg ikke ønsker å oppdage kjemiske (så får vi se da hvor lenge jeg klarer å holde meg til det:hilarious:) - selv om det er ingen garanti:oops:
 
Så gøy å lese at dere vil prøve igjen! Masse lykke til
 
4 dpo i dag (i følge appene jeg har vel og merke:p)

4.desember 2018 fikk jeg positiv digital 1-2 som da endte i MA januar i år.

IKM er 2.desember og jeg tenker: om TR ikke kommer innen da så blir det test 4.desember❤
(Om jeg da klarer å vente så lenge:rolleyes:)
Er jo "bare" 12 dager til og har MASSE å gjøre disse dagene mtp at min favoritt høytid nærmer seg med stormskritt❤
 
Viser seg at premom mener jeg er dpo 1 i dag med IKM 6/12, vi la inn aksjer både igår fredag og på torsdag og kommer til å gjøre det ikveld og imorgen også for å være på den sikre siden:facepalm:

Okey..min kalender mener EL var på mandag og vi la inn aksjer både da og søndagen - men så ble det ikke noe før på torsdag, så får bare håpe det var nok:nailbiting:

Test dag blir uansett 4.des, da er jeg enten IKM +2 eller så er det to dager til IKM :rolleyes:
 
Er i dag enten 4 eller 8 dpo:facepalm::hilarious: kjenner en del murringer og stikninger innimellom, men jeg tør ikke å håpe på noe som helst:shy:
8 dager til jeg tenker å teste og har faktisk ikke en eneste test i hus nåo_O da tror jeg det hadde røket en i morgen:hilarious: siden jeg ikke har kontroll på EL og bare går utifra appene, så har jeg nettopp brukt terminkalkulatoren for å sjekke ift aksjelegging om syklusen er 22, 24, 26 og 28 dager og vi har truffet ganske bra ift alle de:D

Ellers så er jeg sykmeldt ut uka, kjenner jeg gleder meg til å jobbe igjen neste uke etter 3 uker med sykemelding!

Åsså gleder jeg meg helt enormt til helga og vi har alle ungene hjemme, da skal vi lage pepperkakehus og julepynt❤

Mannen har vært borte siden igår og jeg gleder meg til han kommer hjem i morgen❤
(Gleder meg til masse tydeligvis:hilarious:)
 
Skjønner ikke hva som skjer her, TR har enda ikke kommet og den spottingen synes så vidt om jeg glaner skikkelig på papiret:hilarious: var bare bittesmå brune prikker til å begynne med, nå kan det ut som at det er bittelitt rødlig/rosa, men er så minimalt og kun når jeg tørker meg..murrer godt i magen og menssmerter f0r jeg som regel ikke før mens bryter ut o_O Men ingen regel uten unntak.
Har ingen tester liggende og kommer meg ikke på butikken da jeg er alene med minstemann. Får bare vente noen dager å se om TR kommer eller ta en test da - min kalender sier jeg er 3 dager forsinket og premom sier det er to dager til IKM...
 
I dag kom TR og kjenner det er helt greit med tanke på at jeg føder prematurt og at vi gifter oss våren 2020 (da hadde jeg født en mnd etter bryllupet) - sånn sett så går det helt fint om jeg ikke blir gravid før etter bryllupet også, vi får ta det som det kommer:)

CD 1 - EL 16/13 - IKM 30/12

Begynner å teste etter EL etter jul om det ikke klaffer denne PP.
 
Hadde en lang samtale med mannen i går kveld, der han var bekymret ift en ny graviditet og at han hadde litt dårlig magefølelse mtp å få en til.. Heldigvis fikk vi snakket skikkelig om det og det bunnet i at jeg mistet tre ganger ifjor, der to var kjemiske og kan egentlig ikke telles med - hadde jeg ikke testet tidlig hadde vi jo ikke visst om det heller. Vi ble enige om å ikke teste tidlig, det har jeg sagt tidligere også og ikke stresse med det slik jeg gjorde sist gang vi prøvde. Hadde tenkt å kjøpe EL tester etter jul, men det utgår da og kjenner det er helt greit:) viktigste er at vi er enige om dette og at vi gjør dette sammen❤
Han ønsket at vi skulle prøve igår kveld, men jeg var for sliten - angrer litt i dag da jeg kjenner litt EL smerter og har muligens EL slim:oops:
 
Ifølge appene er EL i dag. Mannen reiste på jobb tidlig i mårrest, men kommer hjem en tur i morgen og blir til onsdagsmorgen. Vi la ikke inn aksjer i går da jeg var for sliten og tenkte vi heller kunne kose på natta, det er så deilig når man våkner på natta og har sex:oops::hilarious: meeen, så kom jo selvfølgelig minstemann inn til oss før jeg rakk å sovne helt:rolleyes: da angra jeg litt på at jeg ikke hoppet på mannen allikevel,han er jo alltid klar som et egg :hilarious:
La inn aksjer torsdag og lørdag, så får vi se om det holder - tviler men:p
 
Endelig juleferie! Den skal nytes med mann og barn - logger dermed av Some for å fokusere på familien❤

IKM 30.des - enten kommer jeg tilbake med positiv test eller TR ,tiden vil vise!;)

Ønsker alle sammen ei riktig god jul:santa:rendeer

Ta vare på hverandre❤
 
Endelig juleferie! Den skal nytes med mann og barn - logger dermed av Some for å fokusere på familien❤

IKM 30.des - enten kommer jeg tilbake med positiv test eller TR ,tiden vil vise!;)

Ønsker alle sammen ei riktig god jul:santa:rendeer

Ta vare på hverandre❤
God jul!❤️Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp