Bondemamma's Dagbok

Om det ikke klaffer denne mnd,skal jeg teste etter EL neste pp og blir det ikke noe da tar jeg sommerferie fra apper og forum - så får vi se om det hjelper eller om jeg i det hele tatt klarer å holde meg unna:rolleyes:
 
Om det ikke klaffer denne mnd,skal jeg teste etter EL neste pp og blir det ikke noe da tar jeg sommerferie fra apper og forum - så får vi se om det hjelper eller om jeg i det hele tatt klarer å holde meg unna:rolleyes:

Jeg sier hele tiden jeg skal kaste forumet osv. Men ender opp klistret til skjermen :oops:
 
CD 24 i dag og har hatt negative tester i noen dager nå og i dag startet spottingen, så da gikk det ikke denne gangen heller.

Hadde egentlig tenkt å prøve et par mnd til, men vi tar pause fra prøvingen nå og frem til vi gifter oss om 1 år. Jeg hadde tenkt at det skulle gå greit å muligens ha en baby når vi gifter oss, men ser nå at det kan bli veldig hektisk da vi gifter oss etter lamming og det i seg selv er hektisk nok samtidig som vi skal organisere bryllup:p

Vi er fremdeles unge når vi har giftet oss og håper virkelig vi får det til da ❤

Og jeg håper inderlig at det bare er nye brukere her inne som er prøvere når vi starter prøvingen igjen, og at alle enten har baby i armene eller en baby i magen til da❤

Jeg forsvinner ikke fra forumet, er jo masse spennende her for oss som ikke prøver også:D

Masse lykke til alle prøvere og til dere med spirer på vei❤
 
CD 24 i dag og har hatt negative tester i noen dager nå og i dag startet spottingen, så da gikk det ikke denne gangen heller.

Hadde egentlig tenkt å prøve et par mnd til, men vi tar pause fra prøvingen nå og frem til vi gifter oss om 1 år. Jeg hadde tenkt at det skulle gå greit å muligens ha en baby når vi gifter oss, men ser nå at det kan bli veldig hektisk da vi gifter oss etter lamming og det i seg selv er hektisk nok samtidig som vi skal organisere bryllup:p

Vi er fremdeles unge når vi har giftet oss og håper virkelig vi får det til da ❤

Og jeg håper inderlig at det bare er nye brukere her inne som er prøvere når vi starter prøvingen igjen, og at alle enten har baby i armene eller en baby i magen til da❤

Jeg forsvinner ikke fra forumet, er jo masse spennende her for oss som ikke prøver også:D

Masse lykke til alle prøvere og til dere med spirer på vei❤
Hvor gammel er du?
 
CD 24 i dag og har hatt negative tester i noen dager nå og i dag startet spottingen, så da gikk det ikke denne gangen heller.

Hadde egentlig tenkt å prøve et par mnd til, men vi tar pause fra prøvingen nå og frem til vi gifter oss om 1 år. Jeg hadde tenkt at det skulle gå greit å muligens ha en baby når vi gifter oss, men ser nå at det kan bli veldig hektisk da vi gifter oss etter lamming og det i seg selv er hektisk nok samtidig som vi skal organisere bryllup:p

Vi er fremdeles unge når vi har giftet oss og håper virkelig vi får det til da ❤

Og jeg håper inderlig at det bare er nye brukere her inne som er prøvere når vi starter prøvingen igjen, og at alle enten har baby i armene eller en baby i magen til da❤

Jeg forsvinner ikke fra forumet, er jo masse spennende her for oss som ikke prøver også:D

Masse lykke til alle prøvere og til dere med spirer på vei❤
Så fint at dere har en god plan :Heartred masse lykke til!
 
Ååå, jeg som trodde helt ærlig at vi skulle få positiv test sammen❤️Men skjønner at det blir hektisk med bryllup og lamming! Ønsker deg all lykke til med bryllup❤️Plutselig når dere ikke prøver mer så blir det baby vet du;)
 
Ååå, jeg som trodde helt ærlig at vi skulle få positiv test sammen❤️Men skjønner at det blir hektisk med bryllup og lamming! Ønsker deg all lykke til med bryllup❤️Plutselig når dere ikke prøver mer så blir det baby vet du;)
Det trodde jeg også ❤ har dine tester blitt sterkere?:smiley-angelic001 tusen takk for det, bryllupet får være min baby det neste året❤ så satser vi på klaff når vi er nygift ❤
 
Det trodde jeg også ❤ har dine tester blitt sterkere?:smiley-angelic001 tusen takk for det, bryllupet får være min baby det neste året❤ så satser vi på klaff når vi er nygift ❤
Nei, blenda i dag:sorry:skjønner absolutt ingenting. Puppene er ømme, er kvalm, har matlyst, andpusten som bare det, tappen føles stengt og alt jeg vet tyder på graviditet. Men testene sier nei:shifty:så i dag ble det bestilt CB monitor i håp om at det vil hjelpe oss. Jaaa, satser på baby etter bryllup❤️
 
Nei, blenda i dag:sorry:skjønner absolutt ingenting. Puppene er ømme, er kvalm, har matlyst, andpusten som bare det, tappen føles stengt og alt jeg vet tyder på graviditet. Men testene sier nei:shifty:så i dag ble det bestilt CB monitor i håp om at det vil hjelpe oss. Jaaa, satser på baby etter bryllup❤️
Håper dere lykkes med monitor og at du sitter med en utvilsomt positiv test neste pp❤ krysser enda fingrene for at det bare er sen hcg stigning på deg da❤
 
Håper dere lykkes med monitor og at du sitter med en utvilsomt positiv test neste pp❤ krysser enda fingrene for at det bare er sen hcg stigning på deg da❤
Håper jeg også. Skal aldri kjøpe tester på wish/eBay igjen:shifty:det kan være, man vet aldri. Jeg sa det til mannen at det er typisk at når vi bestilte monitor at det viste seg at vi er gravid likevel:hilarious:
 
Vips så hadde det godt 7 mnd siden sist jeg skrev i dagboken!

Jeg ble tom for p-piller i august og kjente da at jeg ikke hadde sånn veldig lyst til å fortsette med de, så jeg kjøpte ikke nye og sa fra til mannen om det - vi snakket ikke om å begynne med prøvingen med en gang, men jeg kjente at ønske om å få en til ble større og større. Mannen trodde vi var ferdige med den diskusjonen og trodde vi ikke skulle få flere. Han sa jeg måtte få i piller, så jeg gjorde det i oktober - de ble liggende uåpnet i skapet på badet. Jeg hintet om at jeg ikke hadde så veldig lyst til å ta de:rolleyes:

Til slutt sendte jeg melding mens han var borte på jobb om at jeg ikke var helt ferdig med den diskusjonen og at ønsket om et barn til ble større og større. Fikk til svar at dette måtte vi snakke om når han kom hjem.
Han kom hjem og det var stille i mange dager:p (altså, vi snakket selvfølgelig sammen - bare ikke om det)
Sist helg tok jeg det opp og vi snakket mye om det og ble enige om å starte prøvingen igjen:D

Vi skal jo gifte oss i mai neste år og jeg tenker at det går fint å være gravid under bryllupet:)

Er nå på CD 9 og ifølge appen min (der jeg har slettet syklusene fra sist prøving og har kun med de fra pilleslutt i august) har jeg EL i dag - vi fikk lagt inn aksjer igår kveld og skal fortsette med det hele uka om EL er senere. Blir det ikke klaff før jul blir det testing etter EL etter jul:)
 
Det går ganske så bra! Gravid 7+0 i dag, så har litt nerver. Endte opp med ivf her, så har vært en ganske tøff periode. Enn der?❤️
Gratulerer så mye❤
Det kan jeg bare tenke meg til at er tøft! Har dere hatt mange forsøk?
Håper inderlig du kommer i mål denne gang❤
 
Gratulerer så mye❤
Det kan jeg bare tenke meg til at er tøft! Har dere hatt mange forsøk?
Håper inderlig du kommer i mål denne gang❤
Tusen takk❤️Nei, dette er det første! Men det var mye mer med det enn jeg visste. Er veldig forsiktig optimistisk med tanke på 1 MA og 3 kjemiske. Men når det er sagt fikk egget vi satte inn toppscore, så det er jo bra!
 
Tusen takk❤️Nei, dette er det første! Men det var mye mer med det enn jeg visste. Er veldig forsiktig optimistisk med tanke på 1 MA og 3 kjemiske. Men når det er sagt fikk egget vi satte inn toppscore, så det er jo bra!
Jeg fant dagboken din, så godt at det ble på første forsøk:) ja, det er nok ikke bare bare med ivf, større påkjenning vil jeg tro! Dette må gå bra! Det SKAL gå bra❤ håper dere ser et bankende hjerte neste uke❤
 
Jeg fant dagboken din, så godt at det ble på første forsøk:) ja, det er nok ikke bare bare med ivf, større påkjenning vil jeg tro! Dette må gå bra! Det SKAL gå bra❤ håper dere ser et bankende hjerte neste uke❤
Ja, helt enig. Det skal gå bra❤️❤️❤️
 
Back
Topp