Bomtur til IKEA

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Var på Ikea Furset igår, vi har planlagt det lenge siden vi bor langt unna. Skulle bare ha ting til babyen, og jeg hadde vært på nettet og planlagt akkurat det vi skulle ha.
Men selvfølgelig var barneavdelingen under oppussing, så de hadde nesten ingen ting!
Det var superskuffende! Hadde tenkt tanken en gang at de kunne være tomme for det jeg skulle ha.
Hadde jo gledet meg til å få de siste tingene i hus før babyen kommer.
Får se om vi rekker en ny tur før fødselen....
kunne ønske de hadde Ikea nærmere der vi bor.

Nei, så nedtur! :( Kanskje noe av det du skulle ha er mulig å få tak i gjennom nettbutikken deres?

Nettbutikken, eller så rinnes det en ikea på andre side av oslo. :-) håper det løser seg.

Var på Ikea Furset igår, vi har planlagt det lenge siden vi bor langt unna. Skulle bare ha ting til babyen, og jeg hadde vært på nettet og planlagt akkurat det vi skulle ha.
Men selvfølgelig var barneavdelingen under oppussing, så de hadde nesten ingen ting!
Det var superskuffende! Hadde tenkt tanken en gang at de kunne være tomme for det jeg skulle ha.

Vi var også innom her om dagen, og ble ganske skuffet. Men fant alt jeg skulle ha likevel, ved å søke etter det på pcene som står på lageret:) Selv om de ikke hadde det utstilt, så var det på lager.

Er ikke alle sånne småting man får kjøpt i nettbutikken dessverre. Skulle bl.a. ha en sånn sovepose. Den jeg ville ha må man kjøpe på et varehus, og nå var det helt tomt og de visste heller ikke når de fikk inn nye. Det er jo ikke krise, men ganske skuffende siden jeg hadde gleda meg sånn. Det ordner seg nok til slutt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme skjedde oss for noen uker siden når vi skulle på ikea Uddevalla, ingen barneavdeling pga ombygging. Så fikk ikke noe av det vi skulle ha til lillebror. Håper vi rekker en tur i februar :-/ kjempekjipt... Jeg sjekka at de hadde alt vi skulle ha på nettet før vi dro, og det sto at de hadde på lager, men neida...

Var innom ikea slependen for noen uker siden.. Barneavdelingen var også der under oppussing.. Hadde veldig dårlig utvalg av det de hadde ved den midlertidige avdelingen.

Det er så kjipt, vurderte ikke Slependen da? Eller sjekket på forhånd at de hadde alt på lager?

Skjønner at vi har hat flaks, har vært innom Furuset, Slependen, Uddevall og Genetoft uten problem.
Har bare kjøpt seng, madrass og overmadrass på barneavdelingen da.

Sniker fra april. Tror barneavdelingene til ikea er under oppussing overalt! Man finner det meste her (Trondheim), men store areal er stengt av og man må spørre etter enkelte produkt :)

Det er så kjipt, vurderte ikke Slependen da? Eller sjekket på forhånd at de hadde alt på lager?

Skjønner at vi har hat flaks, har vært innom Furuset, Slependen, Uddevall og Genetoft uten problem.
Har bare kjøpt seng, madrass og overmadrass på barneavdelingen da.
Jeg burde jo ha sjekket først, men jeg tenkte ikke tanken engang. Det er ganske langt fra Furuset til Slependen, så det orket vi ikke. Neste gang vi skal dra skal jeg både sjekke lageret og sjekke om noen avdelinger er under oppbygging før jeg drar. Man lærer av sine feil!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøpte billig sove pose som du snakket om på spar kjøp. billig å så mye varmere å bedre en ikea sin. gå på sparkjop.no

Back
Topp