bompibjørnene

spindel

Glad i forumet
Noen som så på bompibjørnene som små? Var favorittprogrammet mitt! [:D]

http://www.youtube.com/watch?v=TO6vkK4nh6I&mode=related&search=

Artig :)

ja,så d faktisk på tv idag[:D][:D]har ikke sett d på maaange år..men æ likte d såå godt når æ va lita[:D]

Å så stili. Vekker gode minner med bare slik en liten snutt gitt.........

så på de når jeg var liten, elsket de
hender jeg plutselig ser de på tv i dag å
stjernebarna så jeg også på, noen som husker de?

Ja, jeg så på bompibjørnene[:)] Det er så koselig[:)] Likte også veldig godt care bears!!

ja da vi va ong va d så masse flott på barnetv[:D]
sånn som "maika fra verdensromme" å sånt[8D]

nei æ så åsså på bompibjørnan! men d va jo engelsk da. åsså "lady lovely locks" å "popples"!![:)]
dem finn man åsså på you tube om man søke. hele episoda faktisk!
trur dokker at æ blei settanes å se på?? neida[:D]

dagens barnetv e jo rett å slett ei skam i forhold tell.. [:'(] 

ikkje sant.. får helle sette på en go gammeldags vhs film m opptak av bompibjørnan om d sku knipe om liksom! [:D] førr d har nemli æ[:)] æ va RÅ å ta opp når æ va lita..
kansje deffør d e litt sånn avklepte episoda åsså[8|][:D]

nei æ bir no ikkje å følle m på barnetv vest d fortsette sånn her! mega tragisk e d faktisk[:'(]

ORIGINAL: maikaen

ja da vi va ong va d så masse flott på barnetv[:D]
sånn som "maika fra verdensromme" å sånt[8D]

nei æ så åsså på bompibjørnan! men d va jo engelsk da. åsså "lady lovely locks" å "popples"!![:)]
dem finn man åsså på you tube om man søke. hele episoda faktisk!
trur dokker at æ blei settanes å se på?? neida[:D]

dagens barnetv e jo rett å slett ei skam i forhold tell.. [:'(] 

Popples ja!! De var faktisk helt utviska fra hukommelsen min før du nevnte det nå.. Husker jeg hadde sånn bamse og greier! Som kunne gjøres om til en ball :) ååh, det var staas!

ja æ hadde åsså d[:D] 2 faktisk! vest du søke på youtube så finn du episoda m popples[:)]

åh, elsket bomibjørnene og care bears=) va jo berre så koseli å sjå på=)

siden det først ble nevnt bjørner innpå her, så kjøpte jeg vitamin bjørnene i dag *fnis* de ER jo faktisk kjempe gode, smakte skikkelig snop jo.,.,*tihi*

Blir farlig det for meg en dag jeg er godteløs alene i huset, sitte å gomle på vitamin bjørner jeg da... * uff tihi *

hva er det forno? Har jegikke fått med meg.. no nytt som har kommet? Godteri med vitaminer? Hørtes jo ikke så dumt ut.. [:D]

Det er sånne vitaminbjørner, mener det var det de het, gidder ikke å løpe opp til kjøkkenet for å se, men du ser med engang hvilken jeg mener i butikken, Supergode, de har reklamert ganske mye for de på tv'en faktisk., Har aldri giddet å bry meg før i dag, tenkte jeg måtte ha noen nye vitaminer i hus, og der stod de, så søte og ikke så dyre faktisk, rett forran meg, så jeg bare måtte ha en slik å teste de ut, ble overraska, var sikker på at det var shabby'e gummi greier, men nei, gode, nesten for gode var de.. *fnis*

fra 4 år, da tar man 1 bjørn om dagen
fra 12 år , 2 bjørner om dagen..

Er mange vitaminer i dem, alle som vi trenger og har bruk for,
så vil tro det er lakserende virkning med overmye inntak på dem.. *fnis*

akkurat ja[:)]

Du får prøve å ikke spise opp hele boksen da [:D]

Back
Topp