Bommelom

CarrieA

Blir kjent med forumet
Hvor ofte leveres det "store pakker" på deres små? Her er mini ca 4 uker og bæsjer sjeldnere og sjeldnere. Siste uka/halvannen har det vært hver 2. dag og nå har det ikke vært levering siden fredag. Han presser en del og virker som han plages litt av det. Men ingen skrikeanfall eller andre ting tilsvarende kolikk. Skal på kontroll imorgen så vil snakke med hs, men litt typisk svar fra de er at alt er innenfor normalen.

Har noen leveringer i løpet av dagen. Hvis du ammer kan du få opp til flere i løpet av dagen, men det kan også gå opptil flere uker. Alt er normalt. Men hvis ungen din virker plaget er det greit å få det undersøkt.

Litt ymse mengde men oftest litt i hver bleie..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Gutten min bæsjer nesten etter hver amming, det er sjeldent det bare er tiss i bleia her.

Her tisses det og bæsjes det over en lav sko! Tror ikke jeg overdriver vist jeg sier vi er oppe i en 10 bæsjbleier om dagen :confused: så her byttes det ofte!

Bæsj/bremsespor i hver eneste bleie her!

Han tisser veldig mye hvertfall! Bæsjer gjør han opptil 2-3 ganger om dagen. Men det er normalt, hvis du ammer, at det kan gå flere dager mellom bæsjingen. Jeg har hørt at ammende barn ikke får forstoppelse. Om det er sant, vet jeg ikke 100%. Men hør på helsestasjonen, de er der for deg, og spør de ut om alt du lurer på. Bruk de for alt de er verdt :)

Når de er fire uker stabiliseres bæsjingen litt. Da kan noen fortsette å bæsje huppig, mens andre har lengre intervaller. :)

Her bæsjer gutten hver gang han spiser :P slår aldri feil :P
Han bæsjer og noen ganger utom måltidet, så her gjør han fra seg ganske ofte :)
som regel så er det ganske fullt i bleien og :P en sjelden gang bare "bremsespor"..

Det kan virke som magefølelsen min var rett, dvs at det er noe som ikke stemmer - vi fikk en fysiotime på helsestasjon og hun mente at han var stiv i bekken og nederste i ryggen så nå skal vi til manuell terapeut i begynnelsen av neste uke. Håper det løser fordøyelsesproblemet. Ingen bommelom siden mandag nå.

Back
Topp