Bomkjøp på ebay

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har flere tråder med gode kjøp og tips til hva som folk har handlet på ebay, men har du vært misfornøyd noen gang?

Hva var du ikke fornøyd med?
Feil str?
Varen ødelagt? etc...

Mobildeksel som kom igår, det passet ikke tlf selv om det stod at det gjorde det.

Ja, kjøpte en kjole en gang som så utrolig søt ut på bildet, men da den kom var den i et veldig kjipt og plastikk-lignende stoff... Ble rett og slett aldri brukt og bare kastet.

Nå nylig trodde jeg jeg gjorde et røverkjøp på en figur, men viste seg å heller bli et dyrt kort :-P

Jeg tror faktisk ikke jeg har opplevd noe slikt. Var noen hårkliper med stoffblomster som var mer sterk rosa enn gammelrosa slik de så ut på bildet. Det er vel det eneste jeg kan komme på.

Jeg tror faktisk ikke jeg har opplevd noe slikt. Var noen hårkliper med stoffblomster som var mer sterk rosa enn gammelrosa slik de så ut på bildet. Det er vel det eneste jeg kan komme på.

Så bra! Har som sagt bare opplevd det engang selv med jumpsuiten...Ellers har jeg vært veldig fornøyd med alt, og det begynner å bli en del handel;)

For den jumpsuiten var rett og slett ikke brukanes:P

Så bra! Har som sagt bare opplevd det engang selv med jumpsuiten...Ellers har jeg vært veldig fornøyd med alt, og det begynner å bli en del handel;)

For den jumpsuiten var rett og slett ikke brukanes:p

Jeg har hørt om flere slike opplevelser, også i forbindelse med kjøp av brudekjoler fra billige asiatiske nettsider og slikt. Så jeg var veldig spent da jeg bestilte brudepikekjole til vesla på ebay. Den var enda finere i virkeligheten enn på bildet! :)

Jeg har hørt om flere slike opplevelser, også i forbindelse med kjøp av brudekjoler fra billige asiatiske nettsider og slikt. Så jeg var veldig spent da jeg bestilte brudepikekjole til vesla på ebay. Den var enda finere i virkeligheten enn på bildet! :)

Ok. Jeg er ikke så høy, så tenkte det ville gå...Men tydelig at jeg var for høy for den:P Hadde sikkert gått unna som bare det på kondomeriet:P

Så bra kjolen til vesla var fin. Jeg bestilte en nylig til tantebarnet, og den var også veldig flott. Hun brukte den i barneselskapet dagen etter og sa hun var en ekte prinsesse;)

Blitt misfornøyd flere ganger.
De første gangene jeg handlet og ikke var helt dreven fikk jeg noen bittesmå knapper (som jeg trodde var normale).. min feil som ikke så godt nok på størrelsen - og litt gøy var det jo da. Heldigvis bare noen små kroner som gikk der.
Mobil-wallet-case som ikke passet telefonen den var bestilt til (denne gangen var det ikke min feil, jeg så nøye på hva det sto).
Klær som har vært mindre enn de målene som har vært oppgitt, og enkelte i veldig dårlig kvalitet.
En ørebuseplukker med ledlys (tenkt for å rense ørene til mini uten å bruke q-tips) - kjempedårlig kvalitet, men den fungerer... må bare holdes sammen med teip....

Jeg kjøper MYE på ebay og har kun opplevd et par ganger at det var noe feil på varen. Jeg har da gitt beskjed til selger og de har sendt ny vare uten noe om og men. :)

Disse:

$_12.JPG

Virket helt geniale...lekker som en sil!:p

Kjøpte litt dyrere øreplugger til ipad/telefonen fra scull candy for noen måneder siden, og da jeg skulle bruke de så funka kun den høyre ørepluggen, veldig mono...

Haha, ååhh? Den er litt lei:p
Da hadde jeg blitt skikkelig snurt:p

Haha ja måtte humre litt når jeg så på postkontoret at pakken var helt flat :-P stod på tysk, men forstod fortsatt at det var figur selv om bildet var litt rart :-P

Har for det meste handlet kalendergaver til jenta, så har nok vært heldig.
Eller, kjøpte jo noe slags nattlys ifjor, en sopp man skulle trykke på oppå for å slå av og på. Usikker på om hun fikk den i det hele tatt for den funka 1 x liksom :confused:
Så har styrt unna sånt i år, foreløpig..

Bestilte noen wallstickers som skulle se ut som sommerfugler. Var en pakke med flere størrelser og overflaten var speil.

Når de kom så var det en pakke med hardplast. 3-4 av de var formet som sommerfugler og resten så mer ut som Batman logoen eller noe sånt.
Og til å henge de på veggen fulgte det med en liten pose med dobbelsidig tape.....
Gikk rett i søpla og selger fikk negativ tilbakemelding. Da var de kjapp med å refundere og ba på sine knær om jeg ikke kunne endre på tilbakemeldingen etter refusjonen.

Jeg sa ja til det men har ikke endret tilbakemeldingen :)

Bestile ein singlett ein gang som hadde blondeparti øverst, og såg skikkeleg fin ut. Da den kom, i str L, så kunne eg brukt den på ei dokka, og "blondene" var hamp-liknande;)

Har bestilt, og betalt for to pakker eg aldri fekk, men pga at eg hadde bestilt så masse småting merka eg det ikkje før lenge etterpå;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha ja måtte humre litt når jeg så på postkontoret at pakken var helt flat :p stod på tysk, men forstod fortsatt at det var figur selv om bildet var litt rart :p

Utrolig bra:P Godt det ikke var noe du betalte mye for:P

Back
Topp