Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå nylig trodde jeg jeg gjorde et røverkjøp på en figur, men viste seg å heller bli et dyrt kort![]()
Jeg tror faktisk ikke jeg har opplevd noe slikt. Var noen hårkliper med stoffblomster som var mer sterk rosa enn gammelrosa slik de så ut på bildet. Det er vel det eneste jeg kan komme på.
Så bra! Har som sagt bare opplevd det engang selv med jumpsuiten...Ellers har jeg vært veldig fornøyd med alt, og det begynner å bli en del handel
For den jumpsuiten var rett og slett ikke brukanes![]()
Jeg har hørt om flere slike opplevelser, også i forbindelse med kjøp av brudekjoler fra billige asiatiske nettsider og slikt. Så jeg var veldig spent da jeg bestilte brudepikekjole til vesla på ebay. Den var enda finere i virkeligheten enn på bildet!![]()
Haha, ååhh? Den er litt lei
Da hadde jeg blitt skikkelig snurt![]()
Haha ja måtte humre litt når jeg så på postkontoret at pakken var helt flatstod på tysk, men forstod fortsatt at det var figur selv om bildet var litt rart
![]()
Jeg kjøper MYE på ebay og har kun opplevd et par ganger at det var noe feil på varen. Jeg har da gitt beskjed til selger og de har sendt ny vare uten noe om og men.![]()