Bomkjøp - og ting dere ikke kunne klart dere uten

Kom også på at jeg ikke taklet name-it sine bodyer de snuppa var bittelita. Trange å ha over hodet, så de ble ikke brukt før hun var sterk i nakke/hodet, men da til nød. Enda jeg synes bodyene er kjempefine! Virker som det er bedret seg litt, name it sine bodyer virker ikke like stramme lengre ☺️
Likte heller ikke bukser med fot på, mi var så lita at buksene ble ikke passende på uansett.
 
Kom også på at jeg ikke taklet name-it sine bodyer de snuppa var bittelita. Trange å ha over hodet, så de ble ikke brukt før hun var sterk i nakke/hodet, men da til nød. Enda jeg synes bodyene er kjempefine! Virker som det er bedret seg litt, name it sine bodyer virker ikke like stramme lengre ☺️
Likte heller ikke bukser med fot på, mi var så lita at buksene ble ikke passende på uansett.


Samme erfaringen med bodier (klær) fra nameit :)

Omslagsbodier er gull :)
 
Kom også på at jeg ikke taklet name-it sine bodyer de snuppa var bittelita. Trange å ha over hodet, så de ble ikke brukt før hun var sterk i nakke/hodet, men da til nød. Enda jeg synes bodyene er kjempefine! Virker som det er bedret seg litt, name it sine bodyer virker ikke like stramme lengre ☺️
Likte heller ikke bukser med fot på, mi var så lita at buksene ble ikke passende på uansett.

Jeg har alltid elsker name IT klær fordi de er smale. Har hatt tynne og lange unger og da er name IT passe. Cubus dermot er det største herket her i huset. Passer de i lengden er det plass til 2 unger i bredden :p
 
Vært lite bomkjøp, mest sannsynlig fordi vi kjøpte lite av det alle mente man må ha før fødsel.

Men med nr 1 lånte vi en vugge til stua. Den var ubrukelig for ungen nektet å sove der.
Med nr 2 sydde jeg slyngevugge som var helt fantastisk! Slapp byssing og bæring fordi slyngevugga gir samme effekt, den slynger seg rundt barnet og ho koste seg veldig oppi.

Med nr 1 elsker jeg omslagsbodyer og de ble brukt før alle andre. Men nr 2 foretrakk jeg faktisk de som ikke var omslag men med knapper i halsen. Så preferanser kan endre seg.

Med nr 1 så jeg ikke behov for vippestol. Men nr 2 var det kjekt når jeg var alene i leggetiden og lillemor ikke sov. Men hadde nok ikke kjøpt hvis ikke jeg fant en babybjørn vippestol til 65 kr :p

Nr 1 bodde i bæresele og sjal. Nr 2 har ikke hatt samme behov så har bli brukt mest fordi jeg vil og ikke må. Men praktisk når mat må lages eller ved henting i bhg.
 
Jeg har alltid elsker name IT klær fordi de er smale. Har hatt tynne og lange unger og da er name IT passe. Cubus dermot er det største herket her i huset. Passer de i lengden er det plass til 2 unger i bredden :p

Enig med deg angående Cubus sine, hahaha! Det hang jo langt nedover skuldre og mage :laughing002

Huff, nei, nameit ble for trang for snuppa, enda hun var slank, men det var pga. at de var trange over hodet. Nameit sitt ull ELSKER jeg, og det kjøper vi mye av nå også. Kappahl og Lindex har mye bra for slanke og lange barn☺️
 
Enig med deg angående Cubus sine, hahaha! Det hang jo langt nedover skuldre og mage :laughing002

Huff, nei, nameit ble for trang for snuppa, enda hun var slank, men det var pga. at de var trange over hodet. Nameit sitt ull ELSKER jeg, og det kjøper vi mye av nå også. Kappahl og Lindex har mye bra for slanke og lange barn☺️

Newbee og Lindex har veldig mye fint og fin passform. På øya jeg bor er det kun Cubus av «billig kjedene», så ved hastakjøp blir det ofte name IT fordi da får jeg hverfall noe som kan brukes.
 
Newbee og Lindex har veldig mye fint og fin passform. På øya jeg bor er det kun Cubus av «billig kjedene», så ved hastakjøp blir det ofte name IT fordi da får jeg hverfall noe som kan brukes.

Ja, er name it og Cubus på øya jeg bor også, må til nabobyen/kommunen for å skaffe meg annet☺️
 
Back
Topp