Bomben er sluppet :)

M*

Forumet er livet
VIP
Her om dagen var vi på medisinsk ultralyd på Majorstua klinikken, og så en frisk og fin liten bebis. Helt uvirkelig at det vokser noe inni magen min som jeg merker så lite til :) Veldig godt å få en bekreftelse på at alt er bra. Nå kan skuldrene senkes litt :)

De kommende storesøsknene har fått vite det, og de gleder seg stort. Minstetuppa susser på magen hele tiden <3 Redd ventetiden blir litt lang, men vi får passe på å ikke ha så mye fokus på sv.skapet :) Vi har også sagt ifra til øvrig familie og nærmeste venner, så i går gjorde vi det offisielt på det store internettet. Alltid like skummelt, spennende og veldig hyggelig. Nå kan neste epoke begynne; der man slipper å skjule det, late som formen er bra og ikke kunne nevne det faktum at kroppen er helt opp ned om dagen :D

Flere som har gjort det offisielt?

http://www.monicajensen.no/2015/07/de-magiske-12.html
 
Vi har kun fortalt familie og min jobb. Og nå diskuterer vi om vi skal gjøre det offisielt på nett eller ikke...

Kan fort ta litt tid, for hver gang vi diskuterer om vi skal legge det ut på Facebook (ikke før oul hvertfall) ender vi med å diskutere om vi skal legge ut bilder v babyen når den har kommet. Jeg er mot, han er for.
 
Har fortalt kjernefamilien. Altså søsken og foreldre på begge sider :-) vet ikke når vi sier det til resten, altså legger ut på Facebook. Jeg har ikke noen offentlig åpen profil men en lukket m kun venner og familie på vennelisten så det skal annonseres der. Kanskje etter vi har fått vite kjønn
 
Så koselig :) så flink du er å skrive! ikke offisielt enda, men de fleste i nærmeste familien vet det. Iløpet av ei uke vet vel alle i nærmeste familie. Inkludert storebror. Forrige gang offentliggjorde vi det på fb etter tidlig UL (nr.2) i uke 14. Nå tror jeg ikke vi offentliggjør det på samme måte, men legger nok ikke skjul på noe, så da får de som skjønner, skjønne :p
 
Her om dagen var vi på medisinsk ultralyd på Majorstua klinikken, og så en frisk og fin liten bebis. Helt uvirkelig at det vokser noe inni magen min som jeg merker så lite til :) Veldig godt å få en bekreftelse på at alt er bra. Nå kan skuldrene senkes litt :)

De kommende storesøsknene har fått vite det, og de gleder seg stort. Minstetuppa susser på magen hele tiden <3 Redd ventetiden blir litt lang, men vi får passe på å ikke ha så mye fokus på sv.skapet :) Vi har også sagt ifra til øvrig familie og nærmeste venner, så i går gjorde vi det offisielt på det store internettet. Alltid like skummelt, spennende og veldig hyggelig. Nå kan neste epoke begynne; der man slipper å skjule det, late som formen er bra og ikke kunne nevne det faktum at kroppen er helt opp ned om dagen :D

Flere som har gjort det offisielt?

http://www.monicajensen.no/2015/07/de-magiske-12.html
Gratulerer!!! Visste ikke at du var Monjen!!! ❤️❤️
 
Her vet nærmeste familie og noen av de nærmeste vennene på begge sider 11+6 idag. Vi skal ikke offentliggjøre det på Facebook eller noe i det hele tatt folk får vite det når vi er med de/møter de :)
 
Så herlig lesing! ❤️ Godt å få det ut? :-) Gleder meg veldig til vi kan dele! :-)
 
Her blir det ikke offisielt for omverdenen før etter oul tenker jeg. De nærmeste vet det da
 
Her har vi publisert de, også på nett:) bor i ei lita bygd og magen har kommet og jeg orket ikke alle de blikkene jeg fikk så la det like godt fram på face vi:) så nå slipper jeg magen ut og nyter det:)
 
Hihi, søte dere er Lmk88 og Monjen ♡♡♡ Her vet familie og noen venner det. Blir fler og fler, for det synes så godt, og folk stusser på formen min.. Har ikke bestemt meg om jeg skal annonsere det på so-me. Gjorde ikke det sist. :-)
 
Back
Topp