Bombæng!

00__00__00

Blir kjent med forumet
melder meg inn her jeg også :)
vi traff på første el og er overlykkelige begge to :D
vi har snakket i mange år om dette men det har helt ærlig ikke passet før nå!
føler meg bortskjemt som har truffet på første forsøk^^ og håper at lille spiren vil bo hos meg i 8mnd fremover! Vil ikke være endel av den triste statistikken :/
Vi fant det ut i går! men har hatt mistanke i ca 2uker :D har hatt masse kilinger i magen og er allerede begynt å bli hard mellom hoftebeina.. (Er unormalt tynn mellom hoftene i forhold til resten av kroppen)

i følge BVs terminkalkulator er jeg 4+3 og har termin 30april :)
Sitter nå her i sofaen å venter på at legekontorets telefoner skal åpne så jeg kan få bestilt min første time :D

Gud som vi gleder oss!! :D

melder meg inn her jeg også :)
vi traff på første el og er overlykkelige begge to :D
vi har snakket i mange år om dette men det har helt ærlig ikke passet før nå!
føler meg bortskjemt som har truffet på første forsøk^^ og håper at lille spiren vil bo hos meg i 8mnd fremover! Vil ikke være endel av den triste statistikken :/
Vi fant det ut i går! men har hatt mistanke i ca 2uker :D har hatt masse kilinger i magen og er allerede begynt å bli hard mellom hoftebeina.. (Er unormalt tynn mellom hoftene i forhold til resten av kroppen)

i følge BVs terminkalkulator er jeg 4+3 og har termin 30april :)
Sitter nå her i sofaen å venter på at legekontorets telefoner skal åpne så jeg kan få bestilt min første time :D

Gud som vi gleder oss!! :D

Vil legge til at vi har vært sammen i straks 6år og gift i 2 og et halvt år ;)

Gratulere så masse og velkommen inn hit:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer :)

Gratulerer! Bombæng!! :D

gratulerer med positiv test, og velkommen hit.

Gratulerer:)

Har forresten fått første legetime den 16.september da er jeg ca 8uker på vei :-D

Er det det som er mest normalt eller bør jeg bed om en tidligere time? :-)
(nok så fersk på dette jeg :-P)

Har forresten fått første legetime den 16.september da er jeg ca 8uker på vei :-D

Er det det som er mest normalt eller bør jeg bed om en tidligere time? :-)
(nok så fersk på dette jeg :-P)
Jeg var hos legen på tirsdag, for å få helsekort, siden vi reiser til utlandet på lørdag! Men må tilbake for å ta blodprøver i uke 10, så hadde vi ikke reist på ferie, så hadde jeg ventet :)

Ja, for en følelse! Hadde sett for meg mange måneder med prøving! Men det var vel meninga :-D

Tid har du termin? :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Samme her :) Har foreløpig termin 11. April, skal på første legesjekk i morgen og er da 7+2. Det er vanlig å ha første sjekk både før og etter, mange har til og med første rundt uke 12.

Samme her :) Har foreløpig termin 11. April, skal på første legesjekk i morgen og er da 7+2. Det er vanlig å ha første sjekk både før og etter, mange har til og med første rundt uke 12.

Så spennende:-D
Hvor har du tilholdssted? Vi holder til i Kristiansand:-)

Jeg var hos legen på tirsdag, for å få helsekort, siden vi reiser til utlandet på lørdag! Men må tilbake for å ta blodprøver i uke 10, så hadde vi ikke reist på ferie, så hadde jeg ventet :)

Oki :-)
Blei veldig glad for å høre at jeg da kunne få min lege! Han har vært å tatt noe etterutdanning i 1år å Gud som jeg har savnet han :-P haha!

Back
Topp