Boller

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg hadde en 123 bollepakke stående i skapet, som jeg rullet ut på ett brett å lagde skoleboller av. Hadde ikke smør bare rapsolje som jeg hev oppi. Men når jeg hadde di i ovnen forble di lyse :wideyed: Fikk likssom aldri farge på di... Flere som har opplevd dette? Lurer på om pakken kan ha vert gammel.. Må di hives min tro?
Siden jeg har vert sengeliggende i 2 mnd nå, har mannen stått for all handel, så er kjøpt inn mye rart ;)
 
Bruker å pensle de med smør på toppen, da får jeg den fargen :)
 
Ja, det er da de får farge når de pensles ;-) Nå fikk jeg lyst på boller fylt med vaniljekrem :p

Hatt lyst på boller selv helt siden jeg så denne tråden haha. Og nå som du nevner vaniljekrem inni, så ble ikke lysten mindre haha :)
 
Tror ikke det betyr at det er noe galt nei:) smaker og lukter det normalt så kan du vel spise de. Spesielt når det er sånn tørrblanding hadde jeg ikke vært bekymret i hvert fall.

Lagde boller for noen dager siden og gadd ikke å pensle, de ble gode og brune på toppen. Men kan vel ha noe med hva som var i de bollene å gjøre og? Mye melk og smør:) hehe.
 
Jeg baker ALDRI. Med to streker under ALDRI. Men nå var det nesten i går kveld. Så tråden/ble frista for seint, heldigvis ;)
 
Back
Topp