Boller i barnehagen?

*Mama*

Gift med forumet
Har nå i kveld bakt boller til barnehagen til Christell. Tenkte det kunne være litt koselig siden det var fredag. Men så kom jeg til å tenke på, er jo kanskje ikke alle foreldre som liker at barna får slikt?[&:]

Hva skal jeg gjøre? ta med bollene i morgen eller la vær? Er boller med fiber så de er jo ikke helt usunn.[8|]

ta de med[:D]

ta de med.. kan ikke fatte hvorfor ikke ungene skal kunne kose seg med ei bolle på en fredag[:)]

hmm..ikke godt å si...finnes jo alltid noen som ikke vil at barna skal få slikt..
Hyggelig tanke da, men jeg ville nok ikke gjort det[:D] Eller så kan du ta lang fart å drite i hva andre mener og gjøre det.[:D]

ORIGINAL: AB

ta de med.. kan ikke fatte hvorfor ikke ungene skal kunne kose seg med ei bolle på en fredag[:)]

[:D]

tobias går i sukkerfri barnehage, men de har boller fordetom..
i morgen skal de ha fastelavensfeiring og karneval - og de har bakt boller, for det kjente jeg da jeg henta han [:D][:D]

ORIGINAL: Dollface

i morgen skal de ha fastelavensfeiring og karneval - og de har bakt boller, for det kjente jeg da jeg henta han [:D][:D]

De hadde jo julefeiring med kaker og sjokolade men så er det kommet så mange nye. Men må jo kunne gå, er jo ikke så mye sukker i boller. Og som du sier at de serverer det i sukkerfri barnehage sier jo sitt.[:D]

ORIGINAL: AB

De blir nok med oss i barnehagen i morgen ja.[:D] Kan jo ikke sitte igjen her med 30boller... [&:][:D]

ORIGINAL: Dollface

Jepp her og[:)] 

Back
Topp