Bollen er blitt 100%flaskebaby

Cinii

Elsker forumet
meiriet er lagt ned.. Jeg pumper ut endel melk,men han gidder ikke å suge lenger, bare tuller og vil rett og slett ikke ta puppen mer.. har vel funnet ut at det er mye lettere å suge fra flaska[:)]

Så da var den ammingen over, og det er igrunnen helt greit[:)]

[:)]
Jeg har også lagt ned meieriet[8D]
Var en tøff avgjørelse å ta, men er kjempe fornøyd med valget nå[:D]
Nå vet jeg hvor mye snuppa får i seg og det er veldig betryggende[:)]

Skjønner deg veldig godt!:)

Greit viss han ikke vill ha, de blir fort"bortskjemt" med flaska. prøvde jo på med amminga her etter ei stund. men hu gidda ikke jobbe for maten[8D] litt lat! 

Godt at du føler avgjørelsen er rett! [:)] Det viktigste er jo at du og den lille har det best mulig [:)]

Bra du har funnet noe som funker for dere begge.. Mat er mat, fra pupp eller flaske, viktigste er barn som vokser og trives!

Klem til dere

ORIGINAL: *Minibønna*

Bra du har funnet noe som funker for dere begge.. Mat er mat, fra pupp eller flaske, viktigste er barn som vokser og trives!

Klem til dere

Kunne ikke sagt det bedre- UANSETT så er du en super mamma for R[:)]

så lenge du føler det er best,så har du tatt riktig avgjørelse=)

Så fint at du har tatt en avgjørelse og er fornøyd med det :)
En flaskebolle er like bra som en puppebolle [:D]

Har ligget i kortene lenge at jeg skulle kutte ut puppen, men syntes det var veldig greit å ta Bollen oppi senga til meg på morgenen og bare sovne til igjen ammende[:)] Men nå har han begynt å bli så urolig morgenene også, tydelig at han ikke drikker,rett og slett fordi han er for lat/ trøtt på morgenen, og da våkner jo han til hele tiden fordi han er sulten.. nei takke meg til at han får en god porsjon flaske på morgenen sånn at han sovner fint til igjen [:D][:D]

( hihi, alt for litt søvn! Sovedyra!)[;)]

Aldeles rett valg, og kunne ikke brydd meg mindre om noen mente jeg skulle ha forsatt med pupp[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Klem til dere

Sign sign!

Back
Topp