Bollemus...

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Er det bare meg, eller er det flere som føler seg litt hoven nederst på magen og gjerne litt lengre ned også...? Søstern kommenterte at jeg hadde blitt tjukk på tissen :p Altså akkurat ved skambenet. Sikkert livmora, men husker ikke dette fra sist...

20 visninger og ingen svar, haha! Fascinerende tema, men vanskelig å svare på, kanskje :)

Vel, jeg føler meg i alle fall nokså stinn helt fra halsen og ned, og synes jeg kan skimte, og kjenne, en ekstra bump helt nederst på magen allerede.

Dette la jeg merke til hos meg før jeg viste at jeg var gravid. Måtte spørre min kjære om han så noen forskjell, hehe. Han gjorde ikke det, eller turte ikke si seg enig..

Har det samme :P E meir blod der nede no - gjer seg klar til å kunne strekke og åpne seg til fødsel. (Måtte spørja legen :P )

Haha hvordan formulerte du det spm? "Unnskyld meg men hva er årsaken til at jeg har fått bollemus?" :p

Hahahah, måtte le høyt av kommentaren din! :D

2 små + spire <3

Jeg har også blitt tykkere/hoven helt nederst eler nedforbi magen. Har endelig funnet ut at det er livmoren. Kjente den kanten jeg har prøvd å finne i går. :D

Tyder jo på at alt vokser som det skal

Haha hvordan formulerte du det spm? "Unnskyld meg men hva er årsaken til at jeg har fått bollemus?" :p

Omtrent sånn :P Er ganske åpen av meg, ikkje så mykje hemningar :P Og legen er veldig kul! Det hjelpe :)

Hehe. Jeg og :p

Back
Topp