Isthabeth Forumet er livet 15 Apr 2011 #1 ÈN eneste dag var jeg borte, så hadde ungen fått bolleklipp. [X(]
© ©Smartass Forumet er livet 15 Apr 2011 #2 ORIGINAL: IsThaBeth ÈN eneste dag var jeg borte, så hadde ungen fått bolleklipp. [X(] ouch..[X(]
Isthabeth Forumet er livet 15 Apr 2011 #3 ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: IsThaBeth ÈN eneste dag var jeg borte, så hadde ungen fått bolleklipp. [X(] ouch..[X(] Silent treatment, fra meg, rest of the week.
ORIGINAL: ©Smartass ORIGINAL: IsThaBeth ÈN eneste dag var jeg borte, så hadde ungen fått bolleklipp. [X(] ouch..[X(] Silent treatment, fra meg, rest of the week.
Bruker123kar Forumet er livet 15 Apr 2011 #4 bilde?? har sagt TYDELIG ifra til alle i familien at om de stusser så mye som en millimeter på mine unger, får de aldri ha de på besøk igjen.. *litt redd for englehåret til eldsta*[X(]
bilde?? har sagt TYDELIG ifra til alle i familien at om de stusser så mye som en millimeter på mine unger, får de aldri ha de på besøk igjen.. *litt redd for englehåret til eldsta*[X(]
Isthabeth Forumet er livet 15 Apr 2011 #5 Bilde? Oh no, nekter å forevige skrekken. Det var min mann som har stått for klippen. Jeg vet ikke hva passende reaksjon kan bli.
Bilde? Oh no, nekter å forevige skrekken. Det var min mann som har stått for klippen. Jeg vet ikke hva passende reaksjon kan bli.
Bruker123kar Forumet er livet 15 Apr 2011 #6 selvklippt?? iiik! hadde KLIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menn(utenom noen ytterst få, da oftest skeive) kan IKKE klippe[:@]
selvklippt?? iiik! hadde KLIKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Menn(utenom noen ytterst få, da oftest skeive) kan IKKE klippe[:@]
Ametyst83 2005♡2011♡2023 Tilgangsansvarlig Februarbarna 2023 Marsboerne 2023 Fastelavnsbollene 2026 15 Apr 2011 #9 Gosh.. [8D]