Bollebamse

Bollapinnsvin

Elsker forumet
Ja, da jeg snuppa fått pynta bamsen. Med litt hjelp fra mor [;)][:D] Og så måtte jeg lage noen figurer som jeg skal ha på kake til sønnen min og nevøen min. De skal nemlig feire sammen [:D]

ORIGINAL: *Arianas mamma*

Næh så stili [:D] blir helt facinert av hvor flink du er [:)]

jeg og!!

Hva er den bamsen laget av?

ORIGINAL: munter

jeg og!!

Hva er den bamsen laget av?

Bamsen er bolledeig. Altså hvetebolle, med melisglasur på [:D] 

så utrolig kreativt[:D]

Kan trine spise sånn på bursdagen sin tror du?

ORIGINAL: munter

så utrolig kreativt[:D]

Kan trine spise sånn på bursdagen sin tror du?

På bursdager er alt lov! Men her skal jeg lage marsipankake med sjokoladebamse tenker jeg [:)]

ORIGINAL: TMB

Ååå, så søt den bamsen var[:D] og kule fotballkarer[;)] Flink du ja, bollemor[:D]

Beundrer deg!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)]

Kjempefin bollebamse og knalltøffe figurer![:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

Beundrer deg!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)]

Kjempefin bollebamse og knalltøffe figurer![:)][:)][:)]

Og er ikke du søt liksom!!!!! [:)][:)][:)]

Den bamsen ble gjort litt sånn i full fart, og første gang. Og så var det noen barnehender med i bilde. Så bare vent til jeg legger sjela mi i en neste gang [;)]

Stilig bamse [:)], men de fotballfigurene hadde forferdelig stygge drakter på, særlig den gule [:-] [;)]

Og nå har vi spist opp bamsen. Den var kjempegod til og med!!!! [:D][:D] Delt med besøket da, ikke tatt alt selv [;)]

Odas mamma: og det sier du?!?!?!?!? Som holder med et lag med orange drakter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelpe meg altså. . . . .[:D][;)]

Næh så stili [:D] blir helt facinert av hvor flink du er [:)]

Kakesprøyter har de overalt. Jernia har masse fint! Men jeg bestiller på nettet jeg, for det er så sinnsykt dyrt her i Norge... [:-]

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Og nå har vi spist opp bamsen. Den var kjempegod til og med!!!! [:D][:D] Delt med besøket da, ikke tatt alt selv [;)]

Odas mamma: og det sier du?!?!?!?!? Som holder med et lag med orange drakter!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjelpe meg altså. . . . .[:D][;)]

Oransje er kuuuuult og spesielt  Men holder ikke med laget pga drakta da [;)]

PS! Hva lager du de figurene av forresten? (de var jo veldig stilige da, bortsett fra drakta [;)])

ORIGINAL: Odas mamma

ORIGINAL: Bollapinnsvin

Oransje er kuuuuult og spesielt  Men holder ikke med laget pga drakta da [;)]

PS! Hva lager du de figurene av forresten? (de var jo veldig stilige da, bortsett fra drakta [;)])

Nei, jeg holder ikke med et lag pga av fargen på drakta jeg heller [;)][:D]

Figurene er laget av marshmallows blandet med vann, og melis.  Blir nesten som å jobbe med marsipan. Men jeg har fått dilla på det. Smaker godt og kjempefint på alle slags kaker [:D]

Back
Topp