bolla :D

Finnsikkemer

Forumet er livet
428458_10151454533771297_2107270061_n.jpg

Du har jo nesten like stor mage som meg :):) så fiin<3

Fine magen ;)

er det forresten en mamma-genser? den lå så fint på magen. har ikke hatt det selv før, men har vurdert å gå til innkjøp av en denne gangen..

er det forresten en mamma-genser? den lå så fint på magen. har ikke hatt det selv før, men har vurdert å gå til innkjøp av en denne gangen..

jupp :) er mamma genser :)

takk takk snupper :D

Så fin mage! :) La merke til den genseren jeg også, satt kjempefint! Tror nesten jeg må ut på en liten shoppingrunde jeg også ;)

hehe.. behagelig er den og ;) 199 trur jeg prisen var... :)

Jeg klarte meg uten mamma gensre forrige svangerskap, men etter å ha sett hvordan mamma gensre sitter på andre har jeg bestemt meg for å unne meg en :P veldig lei av at det er trangt rundt magen og at absolutt alt sklir opp hele tiden!!

Jeg klarte meg uten mamma gensre forrige svangerskap, men etter å ha sett hvordan mamma gensre sitter på andre har jeg bestemt meg for å unne meg en :p veldig lei av at det er trangt rundt magen og at absolutt alt sklir opp hele tiden!!

ikke sant :P trukke jeg hadde mamma genser sist heller.. men syns liksom mammagenserne sitter finere.. :)

Fiin mage :) Passe på ryggen din, veldig svai du har :) Hehe det maser fysioen om hver gang :p

takk :) svaien har alltid vært der så får ikke gjort så mye med den.. :) prøver å rette meg opp så mye jeg klarer.. for vet at det blir slitsomt når magen blir enda større..

Back
Topp