Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skyte seg inn faktisk. Er ingen mellomting liksomUnngår sector alarm, fordi de er så himla frekke når de kommer på døra! En av selgerne fortalte meg at låsen vår var ubrukelig hvis noen ville -skyte- seg inn [emoji849] for all del...
Da vi sjekket opp, tok vi utgangspunkt i pris, kombinert innbrudd og brannalarm, overvåkning, skallsikring og hvilke firmaer naboene har. Endte med Verisure og er fornøyd med dem. Har enda ikke (bank i bordet) hatt veldig bruk for dem, men kundeservice er veldig bra! Har pusset opp flere rom med varslere (og også el-anlegg) og da har det ikke vært noe problem å koble ut deler av eller hele anlegget for korte perioder, slik at vi slipper ørten varsler i appen om at noe er galt på anlegget [emoji6]
Vi droppa hele greia inntil videreHar dere landet på noe eller er dere fremdeles på leting?![]()
Skyte seg inn faktisk. Er ingen mellomting liksom![]()
Hjelper lite med innbruddsalarm da jaTydeligvis ikke [emoji23]
Men om noen skyter seg inn, bør jeg vel heller bygge meg et panic room med skuddsikre vegger og direktetelefon til politiet heller enn innbruddsalarm [emoji849]
Unngår sector alarm, fordi de er så himla frekke når de kommer på døra! En av selgerne fortalte meg at låsen vår var ubrukelig hvis noen ville -skyte- seg inn [emoji849] for all del...
Da vi sjekket opp, tok vi utgangspunkt i pris, kombinert innbrudd og brannalarm, overvåkning, skallsikring og hvilke firmaer naboene har. Endte med Verisure og er fornøyd med dem. Har enda ikke (bank i bordet) hatt veldig bruk for dem, men kundeservice er veldig bra! Har pusset opp flere rom med varslere (og også el-anlegg) og da har det ikke vært noe problem å koble ut deler av eller hele anlegget for korte perioder, slik at vi slipper ørten varsler i appen om at noe er galt på anlegget [emoji6]
Vet du, de brukte same taktikk på oss, han gikk rett opp til barnerommene og sa «vil dere barna skal dø en smertefull død av røykforgiftning?» mannen så litt stygt på han før han sa «ja, for de claes olson varslerne er bare søppel, så brenner det her er det jo det som skjer»
Vi bestilte verisure dagen etter[emoji23] som vi selv kontaktet.
Snakk om å skremme folk ja. [emoji44] Heldigvis ikke ofte noen prøver å skyte seg inn hos meg.. [emoji12]Skyte seg inn faktisk. Er ingen mellomting liksom![]()
Er det mulig?!?
Kan ikke skjønne at det er lov å holde på sånn!
Mannen her ble så forbanna at han ringte inn og fortalte hva han mente og understreket på slutten at av går for noen andre, ene og alene pga oppførselen til selgerne deres.
Sendte også inn klage, så det sang etter!
Men fikk ikke noe annet enn en beklagelse for at jeg følte at de hadde trådd over streken. Som i min verden ikke er en beklagelse i det hele tatt [emoji849]
Jeg syns det trår over streken fra 1 sekund jeg, de vandrer jo bare rett inn døra, ingen «hei» eller «har du tid et øyeblikk» og når de da i tillegg skal true med sikkerheten til folk, det er drøyt, slike drøye situasjoner de forklarte til dere og oss hadde jo desverre ikke blitt løst av en alarm, særlig ikke her hvor nærmeste sentral er 50min unna, rekker å brenne en stund eller skyte ihjel noen dører på den tiden.
Helt klartTydeligvis ikke [emoji23]
Men om noen skyter seg inn, bør jeg vel heller bygge meg et panic room med skuddsikre vegger og direktetelefon til politiet heller enn innbruddsalarm [emoji849]
Mannen her ble så forbanna at han ringte inn og fortalte hva han mente og understreket på slutten at av går for noen andre, ene og alene pga oppførselen til selgerne deres.