Boligalarm

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Hva anbefales? Vet ikke om jeg liker de som kommer på døra, selv om det kanskje ikke hadde vært så dumt med alarm.

Har hatt noen forskjellige opp gjennom åra, de vi har prøvd ut har funka bra alle sammen, kun pris og kundeservice pr tlf som har skilt dem litt.
Greit å vite hvor lang utrykkningstid de har og om det er innbruddsalarm og brannalarm i samme system.

Har dere landet på noe eller er dere fremdeles på leting? :)

Handler ALDRI fra dørselgere, av prinsipp. De er frekke og pågående, da undersøker jeg heller på nett og tar kontakt selv. Vi er veldig fornøyde med verisure[emoji106]

Vi har haft sektor alarm i flera år och er veldigt førnøjd med de:-)

Vi har ikke alarm men mamma har Verisure og det fungerer veldig bra. En annen i familien har Sector Alarm og de har det bare vært tull med.

Last edited:
Unngår sector alarm, fordi de er så himla frekke når de kommer på døra! En av selgerne fortalte meg at låsen vår var ubrukelig hvis noen ville -skyte- seg inn [emoji849] for all del...
Da vi sjekket opp, tok vi utgangspunkt i pris, kombinert innbrudd og brannalarm, overvåkning, skallsikring og hvilke firmaer naboene har. Endte med Verisure og er fornøyd med dem. Har enda ikke (bank i bordet) hatt veldig bruk for dem, men kundeservice er veldig bra! Har pusset opp flere rom med varslere (og også el-anlegg) og da har det ikke vært noe problem å koble ut deler av eller hele anlegget for korte perioder, slik at vi slipper ørten varsler i appen om at noe er galt på anlegget [emoji6]

Unngår sector alarm, fordi de er så himla frekke når de kommer på døra! En av selgerne fortalte meg at låsen vår var ubrukelig hvis noen ville -skyte- seg inn [emoji849] for all del...
Da vi sjekket opp, tok vi utgangspunkt i pris, kombinert innbrudd og brannalarm, overvåkning, skallsikring og hvilke firmaer naboene har. Endte med Verisure og er fornøyd med dem. Har enda ikke (bank i bordet) hatt veldig bruk for dem, men kundeservice er veldig bra! Har pusset opp flere rom med varslere (og også el-anlegg) og da har det ikke vært noe problem å koble ut deler av eller hele anlegget for korte perioder, slik at vi slipper ørten varsler i appen om at noe er galt på anlegget [emoji6]
Skyte seg inn faktisk. Er ingen mellomting liksom:P

Skyte seg inn faktisk. Er ingen mellomting liksom:P

Tydeligvis ikke [emoji23]
Men om noen skyter seg inn, bør jeg vel heller bygge meg et panic room med skuddsikre vegger og direktetelefon til politiet heller enn innbruddsalarm [emoji849]

Tydeligvis ikke [emoji23]
Men om noen skyter seg inn, bør jeg vel heller bygge meg et panic room med skuddsikre vegger og direktetelefon til politiet heller enn innbruddsalarm [emoji849]
Hjelper lite med innbruddsalarm da ja:P

Vet du, de brukte same taktikk på oss, han gikk rett opp til barnerommene og sa «vil dere barna skal dø en smertefull død av røykforgiftning?» mannen så litt stygt på han før han sa «ja, for de claes olson varslerne er bare søppel, så brenner det her er det jo det som skjer»

Vi bestilte verisure dagen etter[emoji23] som vi selv kontaktet.

Vet du, de brukte same taktikk på oss, han gikk rett opp til barnerommene og sa «vil dere barna skal dø en smertefull død av røykforgiftning?» mannen så litt stygt på han før han sa «ja, for de claes olson varslerne er bare søppel, så brenner det her er det jo det som skjer»

Vi bestilte verisure dagen etter[emoji23] som vi selv kontaktet.

Er det mulig?!?
Kan ikke skjønne at det er lov å holde på sånn!

Mannen her ble så forbanna at han ringte inn og fortalte hva han mente og understreket på slutten at av går for noen andre, ene og alene pga oppførselen til selgerne deres.

Sendte også inn klage, så det sang etter!
Men fikk ikke noe annet enn en beklagelse for at jeg følte at de hadde trådd over streken. Som i min verden ikke er en beklagelse i det hele tatt [emoji849]

Sendte også inn klage, så det sang etter!
Men fikk ikke noe annet enn en beklagelse for at jeg følte at de hadde trådd over streken. Som i min verden ikke er en beklagelse i det hele tatt [emoji849]

Jeg syns det trår over streken fra 1 sekund jeg, de vandrer jo bare rett inn døra, ingen «hei» eller «har du tid et øyeblikk» og når de da i tillegg skal true med sikkerheten til folk, det er drøyt, slike drøye situasjoner de forklarte til dere og oss hadde jo desverre ikke blitt løst av en alarm, særlig ikke her hvor nærmeste sentral er 50min unna, rekker å brenne en stund eller skyte ihjel noen dører på den tiden.

Jeg syns det trår over streken fra 1 sekund jeg, de vandrer jo bare rett inn døra, ingen «hei» eller «har du tid et øyeblikk» og når de da i tillegg skal true med sikkerheten til folk, det er drøyt, slike drøye situasjoner de forklarte til dere og oss hadde jo desverre ikke blitt løst av en alarm, særlig ikke her hvor nærmeste sentral er 50min unna, rekker å brenne en stund eller skyte ihjel noen dører på den tiden.

Jeg og! Helt horribelt at de syns det er innafor med sånn oppførsel!
Her presenterte de seg heller ikke, men de kom seg ikke inn for han ble litt forfjamsa da jeg ba om legitimasjon da han var på vei inn døra [emoji23]
Akkurat som han trodde at han kunne trampe rundt i leiligheten og skråle om sikkerheten uten å forklare hvem han var liksom [emoji849]

Back
Topp