Bola?

lenemor

Forumet er livet
Noen her som har kjøpt seg bola (sånt smykke som lager lyd). Synes det ser litt koselig ut, så jeg lurer på om jeg skal gjøre det.... lurte på om noen har erfaring med det

Vet hva det er, men kjenner ingen som har brukt det. Er vel et smykke med en liten bjelle inni som skal henge langt ned på magen. Det skal hvist være en beroligende og gjenkjennende lyd for fosteret.......har jeg forstått rett[:)]

ORIGINAL: gira

Vet hva det er, men kjenner ingen som har brukt det. Er vel et smykke med en liten bjelle inni som skal henge langt ned på magen. Det skal hvist være en beroligende og gjenkjennende lyd for fosteret.......har jeg forstått rett[:)]

stemmer det å vet om ei så brukte det.hun hang den på vogna etter på for der var barnet mest urolig.det virke bra for henne![:)]

men jeg vet ikke hvor man får tak i dem[8|]

hm......hvor var det jeg så de da??!! Det var inne på ei eller anna mammaklær side. Har du søkt på nettet med google?

jeg har kjøpt meg en sånn.syns nesten den ikke lager no lyd jeg.men den er kjempefiiiiin. rund sølvkule med stjerner og måner på.skal henge den i vogna til junior når han er født.om det har noen effekt vet jeg ikke.tror lyden er litt lav til det.men veldig sånn behagelig "stjernestøvlyd" ikke sånn bjellelyd egentlig...

Leste om den beroligende Bola i bladet "Gravid" og der referete de til www.mammaogmeg.no.

Fant flere steder på nettet som selger dem - billigst var en dansk nettside - om noen er interessert kan jeg sikkert finne adressen. Skal ut og reise i mars, og tenkte jeg skulle se om jeg fant en sånn i estland eller litauen, og hvis ikke bestiller jeg meg en... bare fordi de ser så koselige ut...[:D]

Uff, jeg er lett å påvirke![;)] Nå har jeg bestilt en, kjempe søt liten jordklode.[:)]

jeg bestilte et sån bola smykke nå jeg. den nederste var finsest syntes jeg da.. så får vi se hvordan fostre reagere på en..

ORIGINAL: Dråpe

Uff, jeg er lett å påvirke![;)] Nå har jeg bestilt en, kjempe søt liten jordklode.[:)]

[:D]jeg også,har hatt lyst på men viste ikke hvor di hadde.på mammaogmeg var det jo kjempe enkelt!

kjøpte måne og stjerne smykket jeg[:)]

fikk en mail nå fra mammaog barn. jeg får bola smykket mitt i dag ell i morgen. ho som selger det bor vist her jeg bor..

Back
Topp