Boktips?

_marie_

Elsker forumet
Noen som har noen gode bøker og anbefale?

Ikke krim, pga er blitt så husredd (hehe.. vet ikke om det er noe som heter det, men..)

Hvis du ikke allerede har lest "Tusen strålende soler" og "Drageløperen" av Kaled Husseini eller hva han heter,så er det to flotte bøker.
Bøkene om Becky Blomwood (Shopoholic) er hysterisk morsomme.
"Veien til Karlsvogna" og "Idas dans" er to andre fine bøker,men de er veldig triste.

ORIGINAL: *englefjes*

Hvis du ikke allerede har lest "Tusen strålende soler" og "Drageløperen" av Kaled Husseini eller hva han heter,så er det to flotte bøker.
"Veien til Karlsvogna" og "Idas dans" er to andre fine bøker,men de er veldig triste.

takk takk.. Ikke lest noe på mange år, bortsett fra noen biografier, så her mottas alle tips med stor iver og takk. Skal snart på båttur noen uker og lyst å kose meg med litt lesing[:)]

Jo nesbø, snømannen![:)]

ORIGINAL: jealie28

Hun ville ikke ha krim tips da - den er jo kjempe skummel [:D]
Jeg leser masse bøker, men går veldig mye i krim her.

Er fantastisk fin bok jeg anbefaler deg er "Øya" av Victoria Hislop. Den MÅ du lese!

ORIGINAL: Kristine79

Er fantastisk fin bok jeg anbefaler deg er "Øya" av Victoria Hislop. Den MÅ du lese!

Var å kikka på den igår.. idag ska eg te bokhandelen og kjøpe den[:)] takk takk

Potensgiverne er veldig lett og varm sommerlitteratur. Anbefaler den sterkt! Syns den var veldig morsom=)

ORIGINAL: *englefjes*

fantastisk bok[:)][:)][:)][:)]

Nå er jeg superglad i krim...

men leser faktisk "en shopoholiker med baby" nå - og ler meg skakk[8D]. Trudde ikke jeg likte slike type bøker, men enkel og underholdende lesing[:)]

ORIGINAL: tone86

Nå er jeg superglad i krim...

men leser faktisk "en shopoholiker med baby" nå - og ler meg skakk[8D]. Trudde ikke jeg likte slike type bøker, men enkel og underholdende lesing[:)]

Jeg er og krimelsker

ORIGINAL: **3godegull**

Idas Dans- ei utrolig bra, men veldig trist nok. ANBEFALES!!

Øya- veldig bra!

Veien til karlsvogna

Blodig alvor- bengt Eidem

Berlinerpoplene

Og oppfølgane til Berlinerpoplene; eremittkrepsene og ligge i grønne enger. Så kjekke bøker!

ORIGINAL: Kristine79

Jeg tror den teksten om ikke krim, kom etter jeg hadde svart =)

Men jeg leser bare krim jeg da...så da har jeg visst ingenting å anbefale, hehe[;)]

Boktyven - av Markus Zusak. [:)]
En bønn for Owen Meany - av John Irving. [:)]
Bienes hemmelige liv - av Sue Monk Kidd. [:)]

Fine, varme bøker hvor du bare får lyst til å plukke ut karakterene og leve sammen med dem når boka er over. [:D]

Back
Topp