Bokser til vaskepulver

Stubben

Forelsket i forumet
Hei! Jeg er stadig inne her og titter og får inspirasjon, tusen takk!! [:D]

Nå lurer jeg på om dere vet hvor jeg kan få tak i bokser til å ha vaskepulver i, og evt. noe fint til å ha skyllemiddel i... [;)]

Bokser til vaskepulveret skulle jeg hatt og, så følger med på denne [:D]

De på kremmerhuset er fine, men litt små...
De har større på Bohus, men de er beige... det passer ikke hos meg, må ha hvite eller sink. [;)]

jeg fikk hvite i julegave. De er kjøpt hos in-spira.

Jeg fikk sånn boks fra Kremmerhuset til jul.. Står vaskepulver på den.. Ser gammel ut på en måte [8D]

Kjøpte på kremmerhuset i fjor, hvit som det står vaskepulver på med svart skrift. Den er mer enn stor nok for en pose med vaskepulver [:)]

ORIGINAL: 1984Ida

Kjøpte på kremmerhuset i fjor, hvit som det står vaskepulver på med svart skrift. Den er mer enn stor nok for en pose med vaskepulver [:)]

Samme som jeg har det da.. Får plass til to bokser med vaskepulver fra Sverige hvertfall [:D]

Jeg har en sort/grå en fra Fryd. Kan hende de har den på Skeidar eller Living.

Jeg har en svart "bøtte" som det står "VASKEPULVER" på... Denne kjøpte jeg på Coop Obs rett før jul!

Må en tur til på Kremmerhuset i morgen. [;)] Sjekke størrelsen en gang til... hehe

[:D][:D]
Da ble det bokser fra kremmerhuset på meg... Kjøpte alle tre jeg... [:D] Da har jeg både til hvitt tøy, farget tøy og en stor boks til andre rengjøringsmidler. [:D] Veldig fornøyd nå!

http://www.houseconnect.dk/forside/webshop/opbevaring/vaskepulver-boxe-til-kulor-og-hvid

http://www.annajohanna.no/produkter?c=93&sc=0

Jeg tenkte jeg skulle skaffe meg noe turkis farget boxer ,kansje prøve å tapetsere noen form for bokser ....får se hva jeg finnerpå

I julegave fikk vi en beholder som ser ut som ei vaskemaskin, med lokk på... Stilig[:D] Vet ikke hvor den er kjøpt, men den likte jeg godt[:D]

eg har kjøpt på farmors hus, de e kjempe store[:D]

Fikk bloomingville sine i poten idag <3 de var fine og store:D

Back
Topp