Boksa strammer...

Maanestråle

Gift med forumet
Allerede! Har da ikke spist sååå mye usunt i det siste, men er tydelig at det skal vises tidlig ja...bør manne meg opp og fortelle det på jobben snart... for denne magen skal bli vanskelig å sjule at vokser....
Fler som kjenner seg igjen?

Hadde bare så vidt kommet meg inn i de gamle buksene etter forrige svangerskap, så er det frem med stikk i livet her også ;-p

Hihi...kjenne d så alt for godt:( Cargopans e min nye gode vænn altså:)

Merker heldigvis ingenting enda! Men i og med at det bare er 17 måneder siden jeg fødte sist så kommer nok magen rimelig kjappere denne gangen regner jeg med.. så er nok ikke så lenge til jeg merker det strammer ;)

Jepp, mine bukser har begynt å bli ganske trang! går mye i joggis her for tiden !

Her er jeg sykemeldt, og har en ganske så sløv hverdag, så her er det joggebukser for tiden.. Men har jo prøvd den eneste dongeribuksen min da, og den passer... IKKE.. 
Men folk har allerede lagt merke til magen da... Og jeg er bare 10 uker.. Så gleder meg til julaften, når alle foreldrene våre har fått vite dette, for da kan jeg endelig slappe av og vise at jeg er gravid igjen. Gleder meg enormt. :)
Og så er det sånn at det er vår tur i vennekretsen vår, til å få et til barn.. Så det er forventet.. Så blir nok store smil og gleder fra vennene våre. :)

Bytter til joggis med en gang jeg kommer hjem ja!
Kjenner buksene har blitt trangere over magen ja! Blir egentlig litt kvalm av at det presser sånn, så blir nok ikke lenge til jeg begynner å titte etter mammabukser også!

har kjøpt meg en ola-mammabukse, ser jo helt lik ut fra livet og ned så lenge man har genser på, så hvorfor gå rundt med trange bukser sier nå jeg :)

Jeg ble avslørt på jobben i dag pga kul på magen, så ja det høres kjent ut ;)) Mammabukser er fint å ha :)

fruherr skrev:
jeg er snart i uke 7 og jeg har begynt med mammabukse :p

min og.. men det er jo ganske normalt :D

Har bestilt meg treggings fra Lee! <3 får på buksene, men de er lite behagelige og tights er værste jeg vet! jobber trossalt i en jeans forretning :p>

ja trange i livet ja! En ting er at jeg kan tvinge knappen igjen , men etterhvert utover dagen når mangen eser enda mer etter man har spist osv, så gjør det jo så vondt! Uansett så måtte jeg ha ny bukse, sa da kjøpte jeg med mammabukse, og det var så deilig! Og vedig fin var den og! Utrolig nok!

Her har eg lagt på meg etpar  kilo. men det er pga eg er oppblåst og har opparbeida meg litt vinter-fett i det siste .

Orker ikkje gå med bukser som strammer, men bruker for det meste bukser som går fra hoftene uansett. BBruker tunika-lignende topper da , så det hjelper litt på bolledeigen

Trur ikkje eg kjøpte gravid bukse før eg var uti 2 trimester sist (men de er fantastisk gode å ha på )

Jepp, her strammer enkelte bukser endel. Men velger å tro at det er fordi jeg har lagt på meg litt, pluss ekstra mye luft i magen.

Back
Topp